Topic-icon Even voorstellen

More
7 months 3 weeks ago #11940 by Thamar
Even voorstellen was created by Thamar
Hallo allemaal,

Ik ben 31 jaar en woon op Bonaire.

Ik heb de hele cursus van Babypips gedaan en het boek van Jelle gelezen, nadat ik succesvol in Bitcoin heb belegd wil ik (weliswaar met Haassoftware), nu ik 2 kinderen heb, toch wat meer op zeker gaan. Vandaar de overstap van crypto naar valuta.

Ik zal eerst op hogere timeframes handelen en daarna steeds meer de overstap wil maken naar daytrader. Ik zit nu ook al 2-3uur per dag grafieken te analyseren. Ik begin met 1000 USD en stort elke maand 250,- bij. Mijn beleggingshorizon is minimaal 15 jaar. Geen haast dus om snel rijk te worden, maar maar een substantieel inkomen na verloop van tijd eruit te halen.

Ik werk zelf al met een watchlist die ik op zondag samenstel, waardoor ik gedurende de week minder loze tijd hoef te besteden naar de grafieken te kijken.
Is er een gedeelte op het forum waarop er actief gepraat wordt over entry points, of andere draadjes? Het lijkt mij leuk om van gedachten te wisselen.

Groetjes,
Thamar

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
7 months 3 weeks ago #11941 by Jelle
Replied by Jelle on topic Even voorstellen
Hoi Thamar,

Van harte welkom op het forum! Zo te lezen ben je behoorlijk serieus bezig met de forex (en daarvoor ook al met bitcoin), wat een belangrijk deel is van succesvol zijn in de valuta handel.

Er zijn behoorlijk wat topics op het forum waar over verschillende forex strategieen en dergelijke wordt gesproken maar eigenlijk niet over actieve entry points. Wel publiceer ik op Forexinfo twee keer per week een column waarin ik vaak inga op ontwikkelingen rond de belangrijkste valutaparen in samenhang met weerstands- en steunzones, dus misschien heb je daar ook wat aan.

In ieder geval veel succes! :-)

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."
The following user(s) said Thank You: Thamar

More
7 months 3 weeks ago #11943 by Thamar
Replied by Thamar on topic Even voorstellen
Bedankt voor je bericht Jelle!

Klopt, ik probeer het echt als een baan te zien. Geen enkele bank laat je investeren met zoveel leverage.

Voordeel van Crypto is dat het zoveel op en neer ging, en met automatische trading systeem kon je sneller een entry pakken. Met Forex beweegt het vaak zijdelings of is het maar een relatief kleine beweging.

Ik was inderdaad bezig met de topics doorspitten. Ik zal je columns goed in de gaten houden!

Groeten,
Thamar

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.279 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2020, All Rights Reserved

Forexinfo.nl