Topic-icon Ola

More
1 week 6 days ago #12004 by Upsalot
Ola was created by Upsalot
Hallootjes,

Ik ben nog een trade noob. Ben er nu sinds kort wat serieuzer mee begonnen. Ik hoop er nog wat van op te steken. En even kijken voor een andere broker. Libertex is mhaw. Ben eigenlijk niet van de lange teksten.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
1 week 6 days ago #12005 by Jelle
Replied by Jelle on topic Ola
Van harte welkom op het forum Upsalot!

Leuk dat je ons gevonden hebt. Zoals je ziet staan er aardig wat artikelen op de site om je verder op weg te helpen als trader. En we hebben ook een pagina met forex broker reviews als je op zoek bent naar een goede broker.

Veel succes!

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

More
1 week 3 hours ago #12006 by Jeroen25
Replied by Jeroen25 on topic Ola
Dag iedereen,
Ik ben net nieuw in Forex.
Vandaag eerste infosessie gehad bij pips2prosperity.
Uitleg was super interessant, duidelijk en luchtig gebracht voor de beginner en in het Nederlands.
Door hun ben ik ook op deze site terecht gekomen en hoop ik extra veel informatie kunnen te winnen hier en er dan 100% voor te gaan.
Alle info, ervaringen en tips zijn altijd welkom!

More
1 week 2 hours ago #12007 by Jelle
Replied by Jelle on topic Ola
Hoi Jeroen,

Van harte welkom op het forum!

Er zijn zoals je misschien al hebt gezien veel artikelen op de site over forex strategie en tips over hoe te handelen, forex broker reviews , een uitgebreide forex quiz en nog veel meer.

Ook publiceren we iedere dinsdag en vrijdag de Blik op de Forex, met forex nieuws, en op woensdag de Crypto Trade van de Week en donderdag de Forex Trade van de Week.

Nogmaals van harte welkom en veel succes!

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.289 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2020, All Rights Reserved

Forexinfo.nl