Topic-icon CABLEGATE - smullen?

More
8 years 10 months ago #1199 by Merijn
CABLEGATE - smullen? was created by Merijn
Wat denken jullie, is de invloed van de 250k gelekte diplomatieke memo's aan Wikileaks meetbaar/zichtbaar aan de EURUSD?

Dat Silvio van kleine meisjes houdt, Muammar een beetje raar is en de petit prince een napoleon complex heeft kan niet echt nieuws genoemd worden. Het zal mij benieuwen hoe de huidige coalitie tegen Iran standhoudt, gegeven de rare spaghaat waar veel van de Arabische landen zich nu in bevinden. En wat zullen we morgen weer te smullen krijgen?

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
8 years 10 months ago #1208 by Jelle
Replied by Jelle on topic CABLEGATE - smullen?
Da's een goeie vraag, had hier eigenlijk nog helemaal niet aan gedacht. Maar toch, of het invloed zal hebben op de forex, ik denk voorlopig nog niet, daarvoor is het te breed. Er zullen wat schandaaltjes zijn / komen, misschien ook wat grotere schandalen, maar uiteindelijk zijn er toch teveel verschillende landen en personen die genoemd worden om te kunnen zeggen: dit gaat de dollar schaden.

Tenzij door de Wikileaks documenten echte spanningen ontstaan op het wereldtoneel, wat ik zelf overigens op het moment niet zo snel zie gebeuren. Vooral omdat veel van de kennis die Wikileaks nu openbaar maakt vaak wel bekend is bij partijen zelf, alleen niet bij het grote publiek. Misschien is het dus voor ons wel schokkender dat de Saoedi's bij de VS hebben aangedrongen op een aanval op Iran dan voor Iran zelf. :)

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.167 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl