Topic-icon Royal Flush in Forex?

More
8 years 5 months ago #2704 by Jelle
Royal Flush in Forex? was created by Jelle
Zat net Jonkie76's forex blog te lezen waar hij een pic had gepost van een royal flush die hij had gekregen. Vroeg me ineens af wat als een Royal Flush zou kunnen gelden voor een forex trader. Een perfect bottom of top als instap? Aan het begin van een mega trendbreuk breakout die 3 jaar duurt?

Of, als je scalper bent, 100+ winstgevende trades back to back?

Of.....

Wat is voor jullie een Forex Royal Flush? :silly:

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
8 years 5 months ago #2705 by Representative
Replied by Representative on topic Royal Flush in Forex?
Als je 5 paartjes hebt waar mee je allemaal 5 maanden achter elkaar in de plus uit komt (minimaal 5%? :P)

More
8 years 5 months ago #2731 by Jonkie76
Replied by Jonkie76 on topic Royal Flush in Forex?
NZD/USD loopt nu al ruim 5 weken.. niet veel kwa pips, maar dat zou voor mij de Royal Flush geweest zijn. Een perfect uitgevoerde strategie... B) NOT !!

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.134 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl