Topic-icon Heb jij al een iPad en zo ja, hoe bevalt ie?

More
8 years 2 months ago - 8 years 2 months ago #3295 by Jelle
Van het weekend een iPad 2 gekocht en ik moet zeggen, het is zo ongeveer het handigste stukje technology dat ik in mijn handen heb gehad sinds de iPhone (en dat was toch wel het handigste stukje technology sinds de benzine motor). Star Trek eindelijk bewaarheid! Ik was / ben maar een moderate trekkie (if that's possible) maar wat wilde ik vroeger graag zo'n Pad :)

En nu is tie d'r! Het is eigenlijk een supergrote iPhone (even dun) en dat maakt het ideaal voor allerlei apps die op een smartphone nog wel eens pieterpeuterig aanvoelen.

Kwam ook de iPad app van plus500 tegen en die is ook supervet!

Je hoeft m.i. ook geen Apple fan te zijn om de iPad te gebruiken, want los van wat je van Apple vindt zit die Appstore zo boordevol coole (gratis) apps, daar kan - qua kwaliteit althans - nog niemand tegen op.

Enfin, ik ben natuurlijk erg enthousiast omdat ik hem net heb, maar ben vast niet de enige. Ben dus eigenlijk wel benieuwd of andere Fi'ers al een iPad hebben en hoe die bevalt. Heb je er bijvoorbeeld al mee getrade op de forex.....? B)

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
8 years 2 months ago #3297 by Jonkie76
Replied by Jonkie76 on topic Heb jij al een iPad en zo ja, hoe bevalt ie?
Welkom bij de club, gadget-nerd ;-)

Ik heb uhm nu een klein maandje denk ik , iPad 2 met 23Gig en wifi.. dus niet de luxe, want ik ga er toch niet mee in een weiland zitten..
gewoon lekker thuis vanaf de bank en/of het werk op het wifi netwerk.

Momenteel de beste app die je kan krijgen om je trades mee te bekijken en analyseren is de TradeInterceptor. Deze broker heeft echt een weergaloze trade-app gemaakt voor de iPad. Vervolgens kan je dan de app die je eigen broker heeft gemaakt gebruiken om posities te openen en te sluiten. niets meer, niets minder.

eToro heeft ook een app, en die ziet er ook goed uit, maar technische analyse is alleen goed te doen met tradeinterceptor.

En voor de rest, gebruik ik de iPad om vanaf mijn nest streaming HD films te kijken welke ik beneden op de pc heb staan met de VLCplayer. En natuurlijk om eBooks te lezen. Heb die van Michael Covel hier op gelezen en dat is echt super! Daarnaast doe ik er wat spelletjes op, check ik forex info, de buienradarapp, en tig van allerhande tools die nuttig zijn in gebruik.

Met andere woorden, fantastsche app, en ik doe er tien uur mee voor ik hem moet opladen..heerlijk..

More
8 years 2 months ago #3300 by Seasalt-McFish
Replied by Seasalt-McFish on topic Heb jij al een iPad en zo ja, hoe bevalt ie?
Ik heb een tuinPad versie 2.0

De stenen liggen goed op hun plek, maar de accu van de legger moet nog worden opgeladen en dat is wat lastig momenteel...

Ik doe niet aan gadgets en heb nog niet eens een camera in mijn 19,95 telefoontje :silly:

Op de een of andere manier vind ik het vaak vreselijk om steeds bereikbaar te zijn, dus zelf mijn goedkope mobiel ligt thuis als 'vaste' telefoon :laugh:

More
8 years 2 months ago #3307 by Jelle

lol, nog goede apps ervoor gevonden de laatste tijd? :)

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

More
8 years 2 months ago #3310 by Seasalt-McFish
Binnenkort komt mijn zoon langs. Die is misschien wel geschikt als legapps. :silly:

More
8 years 2 months ago #3311 by Jules-v-H
Replied by Jules-v-H on topic Heb jij al een iPad en zo ja, hoe bevalt ie?
Jelle schrijft:

lol, nog goede apps ervoor gevonden de laatste tijd? :)

Dit is wel een leuke app voor op je tuinPad:

More
8 years 2 months ago #3312 by Jules-v-H
Replied by Jules-v-H on topic Heb jij al een iPad en zo ja, hoe bevalt ie?
Vriend van me heeft ook een iPad en ziet er wel gaaf uit.
Ben een beetje aan het twijfelen wat ik ga doen.
Of een e-reader (staat nog steeds in de planning) of een ipad.
Moet zeggen dat ik mijn HTC ook echt gigantisch veel gebruik. (ereader/nieuws checken/inloggen op stalpc cq. trade pc/mail/webpagina's)
Ze zijn wel behoorlijk prijzig vind ik.

More
8 years 2 months ago #3313 by Seasalt-McFish
Nee dank je Jules :PP

Niet echt mijn ding... zowel de tuinkabouter als de houding B)

Volgens mij vergis jij je met een butPad... :side:

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.213 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl