Topic-icon Quotes uit The Office

More
7 years 11 months ago #3621 by Jelle
Quotes uit The Office was created by Jelle
Ik ben een groot fan van The Office en ik weet niet of het is omdat ik bezig ben met het einde van season 7 en Michael Scott net met het vliegtuig uit de serie is gevlogen, maar ik ben in een sentimentele bui en dacht dat het leuk was om in deze thread de beste quotes uit The Office te verzamelen.

Iedereen is uiteraard van harte uitgenodig om met zijn of haar beste quotes uit The Office te komen, en als we er dan een aantal hebben zetten we even een poll op en dan verkiezen we de aller-aller-allerbeste quote ever!

Hier een paar van mijn favorieten:

Michael Scott: There are four kinds of business. Tourism, food service, railroads and sales. And hospitals slash manufacturing. And air travel.

Ryan: It wasn't personal.
Michael Scott: Business is always personal. It's the most personal thing in the world (vrij sterk ook op een serieuze manier overigens)

Ryan: Did this happen on company property?
Michael Scott: It was on company property, with company property. So, double jeopardy, we're fine.

Top that! B)

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
7 years 11 months ago - 7 years 11 months ago #3622 by gigagonnie
Replied by gigagonnie on topic Quotes uit The Office
That's what she said! ;-)

Kijk je eigenlijk naar de UK of the US versie? Verschillen alleen de acteurs of de teksten ook? Ik heb de Engelse gezien, briljant! Ken alleen niet zoveel quotes...

More
7 years 11 months ago #3625 by Jelle
Replied by Jelle on topic Quotes uit The Office
Jaren geleden toevallig gestuit op The Office BBC, echt 1e of 2e aflevering zoals die voor het eerst op de BBC verscheen. Ik zat een beetje te zappen en herinner me dat ik Ricky Gervais zag oreren in zijn office en dat ik dacht 'die dude is echt gek, dit kan toch niet waar zijn'. Had niet door dat het een comedy serie was ipv een documentaire. :) Maar goed, het was toen dus ook nog helemaal niet bekend, dus dat is nog een soort van excuus.

Office US is met andere acteurs en andere verhaal lijnen, alhoewel het eerste seizoen wel veel lijkt op de twee seizoenen van The Office UK. Sommige karakters komen wel veel overeen, zoals Michael Scot, Jim, Dwight en Pam, die hebben allemaal een geestelijke evenknie in The Office UK.

More
7 years 11 months ago #3643 by Jelle
Guess what? I have flaws. What are they? Oh I donno, I sing in the shower? Sometimes I spend too much time volunteering. Occasionally I'll hit somebody with my car. So sue me-- no, don't sue me. That is opposite the point I'm trying to make. Michael Scott

More
7 years 11 months ago #3644 by Jules-v-H
Replied by Jules-v-H on topic Quotes uit The Office
:blush:
Ik heb er nog nooit een aflevering van gezien, maar ben nu wel nieuwsgierig geworden.
Wat raden jullie aan? UK of US?

More
7 years 11 months ago #3645 by Jelle
Tja, ze zijn allebei briljant eerlijk gezegd. De UK versie is 2 seizoenen, tegen de tot nu to 7 van de US versie, maar dat heeft met de populariteit niets te maken; ze zijn in de UK op het hoogtepunt gestopt (net als Fawlty Towers destijds). Het eerste seizoen van beide versies lijkt veel op elkaar, maar je bent er echt in twee afleveringen achter of het iets voor je is.

Ik heb wel het idee dat de US versie misschien is herkenbaarder is voor Nederlanders, omdat we in veel opzichten dichter bij de Amerikanen staan qua cultuur dan bij de Britten.

Dus misschien toch beginnen met de US version?

More
7 years 11 months ago #3673 by Jelle
This is a dream that I've had...since lunch...and I'm not giving it up now.

• henkg
  • henkg's Avatar
  • Senior Padawan
  • Senior Padawan
  • De kunst van het traden maakt je sterker
More
7 years 11 months ago #3675 by henkg
Replied by henkg on topic Quotes uit The Office
Hier spreekt de echte doorpakker. Hij is very funny. :laugh:

More
7 years 11 months ago #3782 by Jelle
Jan: Why don't we go around the table and all say something that we know we're good at. I am good at public speaking.
Meredith: Hi, I'm Meredith, and I'm an al-- good at supplier relations.

More
7 years 9 months ago #4349 by Jelle
Andy:Hey any fun weekend plans?
Erin: No. You?
Andy:Ah, no, actually. [long pause] So nothing. No movies, or parties, or anything you might wanna invite someone to?
Erin: Nothing. It's wide open.
[Andy walks away; cut to talking head]
Andy:That's as hard as I can hint.

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.272 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2018, All Rights Reserved

Forexinfo.nl