Topic-icon Glasvezel?

• Jules-v-H
  • Jules-v-H's Avatar Topic Author
  • Yoda
  • Yoda
  • Forex Farmer
More
8 years 1 month ago #4332 by Jules-v-H
Glasvezel? was created by Jules-v-H
Dames en Heren,

in onze gemeente komt glasvezel, althans als tenminste 30% zich aanmeldt.
Ik heb me er nog niet echt in verdiept, maar wellicht een van jullie wel.

Ok, het is sneller, maar zal wel duurder zijn.
Ik ben wel benieuwd naar andere voor- en nadelen en naar de afwegingen die sommigen van jullie misschien al gemaakt hebben omtrent glasvezel.

Ik zou zeggen: shoot

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
8 years 1 month ago #4335 by Jonkie76
Replied by Jonkie76 on topic Glasvezel?
Hoi Jules,

Dit hebben wij onlangs in Nunspet ook gehad, en bij ons zijn ze ondertussen begonnen met het aanleggen van glasvezel door de gehele gemeente. Dus die 30 % die gehaald moet worden is om het geheel kostendekkend te krijgen, maar ook mensen die zich niet aanmelden krijgen de kabel natuurlijk in de straat.

Ik zit momenteel bij UPC met een all in one pakket warbij ik gratis bel in Nederland, en alleen betaal naar mobiele nummers. 30 MB internet en digitale TV met 30 extra zenders. Dus de enige variabel kosten zijn de mobiele nummers.

De pakketten die aangeboden worden lijken daar heel veel op, maar je moet even heel goed letten op die variabele kosten van het bellen, want daar willen ze extra op verdienen. Dus voor mij had het niet veel nut om over te stappen. hangt er heel erg vanaf wat jij nu betaald aan alle diensten.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.591 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl