Topic-icon Het Grote Sinterklaas & Kerstcadeau Topic

More
7 years 11 months ago #4903 by Jelle
Van alle kanten hoor je dat Sinterklaas en de Kerstman het dit jaar rustiger aan zullen doen in Nederland. In de V.S. werd tot voor kort hetzelfde gezegd, totdat bleek dat de black friday verkopen door het dak waren gegaan.

Maar hoe is het met de Forexinfo'ers is gesteld, de motor van de Nederlandse economie!? Daarom de vraag: Wat heb jij voor Sinterklaas & Kerst gekregen?

De aftrap van mijn eigen Sinterklaas, gisteren, leverde alvast twee Dirkjan Stripalbums op (deel 16 & 17) snoepgoed en een miniatuur oliebollen kraampje als Sinterklaasspel cadeautje.

Post hier wat je hebt gekregen zodat we weten of Nederland er weer bovenop komt. :PP

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
7 years 11 months ago #4906 by fabje
Replied by fabje on topic Het Grote Sinterklaas & Kerstcadeau Topic
Niks :p

More
7 years 11 months ago #4913 by Meribra
Replied by Meribra on topic Het Grote Sinterklaas & Kerstcadeau Topic
Een envelop met inhoud, maar is voor mij en mijn vrouw dus ik vrees met grote vrezen, en 2 chocolade letters.

More
7 years 11 months ago #4915 by Jelle
Replied by Jelle on topic Het Grote Sinterklaas & Kerstcadeau Topic
@Meribra

Misschien moet je dit jaar gewoon heel fanatiek mee gaan shoppen als je vrouw met de envelop met inhoud op stap gaat. Nieuwe schoenen, stropdassen, overhemden, paar pakken, dan gaat het hard! :)

More
7 years 11 months ago #4918 by Edbeleg
Replied by Edbeleg on topic Het Grote Sinterklaas & Kerstcadeau Topic
Helemaal niets, Armoe troef :)

More
7 years 11 months ago #4920 by howsberrywoof
Replied by howsberrywoof on topic Het Grote Sinterklaas & Kerstcadeau Topic
Sinterklaas heeft de grootste aanschaf aan spullen voor de kids gedaan. Vader werd verblijdt met een leesblaadje over golfen....

"A Pip is a Pip, of course, of course, and no one can talk to a Pip of course"

More
7 years 11 months ago #4921 by Jelle
Replied by Jelle on topic Het Grote Sinterklaas & Kerstcadeau Topic
Vanavond ga ik in de rebound als de Sint alsnog even bij mijn ouders thuis komt. Ik heb uitdrukkelijk gevraagd om licht beige bekleding bij de Lamborghini, dus nu maar hopen dat ze niet aan komen zetten met eentje met gewoon beige.

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.197 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl