Topic-icon $1 miljard voor instagram

More
7 years 6 months ago #5765 by Jelle
$1 miljard voor instagram was created by Jelle
De koop van photo sharing service instagram door Facebook - voor 1 miljard dollar! - doet me denken aan 1999, toen internet bedrijven ook geen winst hoefden te maken om honderden miljoenen waard te zijn.

Toch zou je denken dat Facebook wel heeft nagedacht over de koop van instagram. Maar ook al is het een coole mobiele app, het bedrijf maakt niet alleen geen winst, er is niet eens een business model om ooit winst te gaan maken B)

Staat de internet bubbel op barsten? Dit CNN artikel denkt van wel. When will the instabubble burst?

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
7 years 6 months ago #5766 by ezekiel
Replied by ezekiel on topic $1 miljard voor instagram
ik zie t wel gebeuren.. 1 miljard voor een app?? zonder dat ze winst maken..

mocht de bubbel barsten, wat voor gevolgen heeft dat voor de currencies?

More
7 years 6 months ago #5770 by Jelle
Replied by Jelle on topic $1 miljard voor instagram
Ervan uitgaande dat er een internet bubbel is en dat deze zou barsten, dan zou de economie inkrimpen en investeerders negatiever staan ten opzichte van risico investeringen. Beurzen zullen het dus waarschijnlijk zwaarder te verduren krijgen en kapitaal zou richting de dollar, yen, zwitserse franc en goud vloeien. (veilig).

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.155 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl