Topic-icon AtWar - Art of Strategy

• Jules-v-H
  • Jules-v-H's Avatar Topic Author
  • Yoda
  • Yoda
  • Forex Farmer
More
6 years 4 months ago #6964 by Jules-v-H
AtWar - Art of Strategy was created by Jules-v-H
Hallo mensen,

ik ben al lang niet meer actief geweest op het forum. Momenteel staat de handel bij mij dan ook in de spreekwoordelijke ijskast met nog een aantal trades open voor de langere termijn.
Ik kan te weinig tijd vrijmaken om serieus met forex bezig te zijn. Het gezin, met een recente gezinsuitbreiding (onze zoon is nu 8mnd) en werk snoepen veel tijd op.

Wel maak ik sinds kort even tijd om een gratis browser-game te spelen. Het heet AtWar en is eigenlijk een soort uitgebreidere vorm van Risk. Als je de casual games speelt heb je 12 tot 24 uur de tijd om je zetten te maken. Dit neemt ongeveer 5 tot 15 minuten in beslag, dus qua tijd wil dat nog wel lukken.

Bekijk het eens. Wellicht leuk om er naast de forex bij te doen om even je hoofd leeg te maken.
Link: AtWar Home

Spreek jullie later nog wel eens.

Mvg, Jules

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• airborn
  • airborn's Avatar
  • Jedi Master of Forex
  • Jedi Master of Forex
  • Wanneer het geduld er is, komen de pips vanzelf.
More
6 years 4 months ago #7000 by airborn
Replied by airborn on topic AtWar - Art of Strategy
Hey Jules, leuk weer even wat van je te lezen.
Gefeliciteerd met de gezinsuitbreiding. :-)

AussieSwingTrader strategie 15%-20% p/m www.mql5.com/en/signals/270135
Deelname signaal service $20/maand

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.155 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl