Topic-icon Forexinfo Webshop! Vinden we er van?

More
8 years 8 months ago #1842 by Jelle
Na het initiele idee van Seasalt McFish en tips van Jonkie heb ik meteen maar even de daad bij het woord gevoegd en een webshop op spreadshirt gemaakt met wat forexinfo merchandise!

Check it out: forexinfo webshop

Vind zelf de prijzen vrij scherp, maar ze kunnen ook echt niet lager, want er is al 0% commissie voor forexinfo :PP

Wat vinden jullie ervan? Genoeg produkten? Logo goed gebruikt?

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
8 years 8 months ago #1844 by Seasalt-McFish
Replied by Seasalt-McFish on topic Forexinfo Webshop! Vinden we er van?
Ziet er nais uit...

Lekker simpel, niet schreeuwerig en duidelijk.

Uiteraard mogen er wel meer producten komen, maar eerst maar eens lekker groeien ;)

- Minilaptop
- Brokertafel met kaarten voor het eerste BrokerStars-toernooi
- Forexinfo Brokerchips voor Broker-MTT's
- Koelbox (waar maak je nou beter reclame dan lekker in de zon at the beach?)
- Headphones met logo op lekker ruime speakers

etc....

More
8 years 8 months ago - 8 years 8 months ago #1847 by Jonkie76
Replied by Jonkie76 on topic Forexinfo Webshop! Vinden we er van?
@Seasalt +1

Meer verschillende producten.. strings, bikini's , tops, mokken, slabbertjes, tassen, enz..

Voor de rest, ziet er strak uit.
Ik ken spreadshirt niet zo goed, omdat ik zelf altijd via shirtcity werkte..
Ik zal daar eens kijken wat daar de prijzen zijn als je er geen commissie op vraagt.

My Shop:
www.shirtcity.com/myshirtshop/merchandising/464963/t-shirtshop.html/set_language=us&set_country=US

My Shirt Designer:
www.shirtcity.com/myshirtshop/464963/t-shirtshop.html/set_language=us&set_country=US

More
8 years 8 months ago #1852 by Jelle
Replied by Jelle on topic Forexinfo Webshop! Vinden we er van?

Ik zal daar eens kijken wat daar de prijzen zijn als je er geen commissie op vraagt.

Dat is inderdaad wel een goed idee, want als het daar goedkoper kan doen we het natuurlijk gewoon daar! :)

Als ik de spulletjes voor de winnaars van de forexinfo actie ga kopen sla ik iig ook meteen een hoodie en wat shirts voor mezelf in!

More
8 years 8 months ago #1891 by Jules-v-H
Replied by Jules-v-H on topic Forexinfo Webshop! Vinden we er van?
Jelle, is het geen idee om een nieuwsbrief aan de postduif te binden?
Er zijn zoveel nieuwe, leuke acties bedacht en een winkeltje opgericht dat dit wellicht wat meer aandacht verdient. Ik zag het zelfs bijna over het hoofd als frequente bezoeker..... :unsure:

Trouwens als er maar geen string komt met de quote van George Soros:
"It's not whether you're right or wrong that's important, but how much money you make when you're right and how much you lose when you're wrong."

Als die tekst op de string van je vriendin past zou ik haar toch eens een dieetboek cadeau doen (of adviseren om veel kip te eten, aangezien dat mager en gezond is ;) )

More
8 years 8 months ago - 8 years 8 months ago #1903 by gigagonnie
Replied by gigagonnie on topic Forexinfo Webshop! Vinden we er van?
+1 Jules! Ik zag het naar aanleiding van je post in de chat, maar op de een of andere manier gaf ie de threads in het forum niet weer als met nieuwe berichten, dus was nog niet verder dan het forum gekomen. :-)

Ik weet dat vrouwen zwaar ondervertegenwoordigd zijn in dit vak, maar om nou men's shirts te gaan dragen... ;-) Maar wel leuk idee!

More
8 years 8 months ago - 8 years 8 months ago #1904 by Jelle
Replied by Jelle on topic Forexinfo Webshop! Vinden we er van?
@ Jules en Gigagonnie

Super goed idee. Zal maandag meteen een nieuwsbrief uitsturen met de nieuwe actie en kijken of er nog andere manieren zijn om de aandacht er wat meer op te vestigen.

@ Gigagonnie

Ik weet dat vrouwen zwaar ondervertegenwoordigd zijn in dit vak, maar om nou men's shirts te gaan dragen

Hier is groot onrecht gedaan! Zal meteen ook wat vrouwen kleding in de shop leggen :)

Edit: Nieuwe produkten in de shop! [/b]

More
8 years 7 months ago #2253 by Jules-v-H
Replied by Jules-v-H on topic Forexinfo Webshop! Vinden we er van?
De gewonnen hoodie is binnen! Snel geleverd, nadat ik hem via Moneybookers had besteld.

Ziet er goed uit, logo is duidelijk. Stof is niet extreem dik, dus lekker om in de lente aan te hebben. Mijn vriendin had hem al ingepikt toen ik thuis kwam en zat er lekker mee op de bank. Zit geweldig zei ze.

Dus, het reclame maken kan beginnen. Ik zal binnenkort een foto plaatsen hier.

Moderators: Jelle
Time to create page: 0.177 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl