Topic-icon Gratis forex cash & merchandise verdienen!

More
8 years 8 months ago - 8 years 3 months ago #1880 by Jelle
Vanaf nu kun je bij Forexinfo op verschillende manieren gratis forex cash & merchandise verdienen!

"Cash? Wat, wie, waar, hoe!?"
Heel eenvoudig, door Fi's te verdienen. Fi's zijn punten en als je genoeg punten hebt verdiend, kun je ze inwisselen voor cold hard cash of leuke Forexinfo merchandise.

Je kunt eenvoudig zien hoeveel Fi's je al hebt door naast posts die je hebt gemaakt onder je Avatar en aantal geposte berichten te kijken. Daar staat hoeveel punten je hebt verzameld. 1 Punt = 1 Fi

Hoe verdien je Fi's?
Er zijn op dit moment 4 manieren waarop je Fi's kunt verdienen:
1) Posten in het Forum.
Iedere post in het forum is 1 Fi (punten voor het posten worden geteld op het moment dat je je Points wilt inwisselen. We kunnen de punten voor het posten namelijk niet automatisch bij je Fi Points bijschrijven.)
2) Forex Trader van de Week Winnen ( meer over Trader van de Week )
    Wekelijkse winnaar krijgt 25 Fi
3) Forex Blog van de Maand Winnen ( meer over Forex Blog van de Maand )
    Maandelijkse winnaar krijgt 75 Fi
4) Schrijf zelf een forex artikel ( meer over zelf een forex artikel schrijven )
    Ieder goedgekeurd artikel is 50 Fi

Wat kun je kopen met Fi's?

200 Fi's = $15 E-Gift Voucher voor de Forexinfo Webshop
300 Fi's = $25 E-Gift Voucher voor de Forexinfo Webshop
500 Fi's = $50 E-Gift Voucher voor de Forexinfo Webshop

500 Fi's = $50 Forex Cash op een van de volgende drie forex brokers:
--> Markets.com
--> eToro
--> Plus500

Een paar regels
    - De actie loopt tot en met 31 December 2011. Het is goed mogelijk dat de actie daarna verlengd wordt, maar dat is nu nog niet zeker. De Fi's moeten dus in principe in 2011 verdiend worden.
    - Maximaal 1000 Fi's per persoon.
    - Tijdens de gehele actie kunnen maximaal 10.000 Fi's verzilverd worden. Daarna stopt de actie automatisch.
    - Fi's zijn niet overdraagbaar. Het idee is nu juist dat je beloond wordt voor wat je zelf hebt betekend voor de community
    - Het is niet de bedoeling dat je misbruikt maakt van de mogelijkheid om punten in het forum te verdienen.
    - Forexinfo behoudt zich het recht voor de actie voortijdig te beeindigen

Vragen, opmerkingen, suggesties of ideeen? Stel ze graag hieronder, zodat we het Fi systeem verder kunnen verbeteren!

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
8 years 8 months ago #1881 by Seasalt-McFish
Replied by Seasalt-McFish on topic Gratis forex cash & merchandise verdienen!
Leuke actie!

Alleen jammer dat je maar max. 1000 kunt halen, want dan is de keuze wat beperkt. Gaan voor de cash betekent meteen geen webshop-item meer.

Ik zou er voor kiezen om als maximum alles 1x te kunnen bereiken, dus 2000 punten.
Zou je nu iets uit de webshop nemen dan kun je al niet meer voor die $100 gaan...

More
8 years 8 months ago #1901 by gigagonnie
Replied by gigagonnie on topic Gratis forex cash & merchandise verdienen!
Hey, ik heb een vraagje, in je tekst staat:
Er zijn op dit moment 4 manieren waarop je Fi's kunt verdienen:
1) Posten in het Forum.
Iedere post in het forum is 1 Fi
Het openen van een nieuw topic is 5 Fi

Maar het aantal Fi die onder de avatars staan, is veel lager dan het aantal posts. Klopt dit, of moet je het aantal posts erbij optellen or hoe werkt het?

More
8 years 8 months ago #1907 by Jelle
Replied by Jelle on topic Gratis forex cash & merchandise verdienen!
@ Gonnie
Je moet eigenlijk automatisch een Fi krijgen bijgeteld voor iedere post die je krijgt, maar heb dit nog niet helemaal aan het werk gekregen. Bij mij werkt het al wel en ik zag ook bij Jonkie, maar verder nog niet. Heb inmiddels wat aanpassingen gemaakt, dus als posts die vanaf nu gemaakt worden tellen ze er hopelijk wel automatisch bij.

Overigens, mocht het automatisch tellen niet lukken dan kunnen de punten ook nog altijd handmatig worden toegevoegd, zoals dat ook zal gebeuren met de gewonnen punten voor Trader van de Week, Forex Blog van de Week en de verdiende punten voor zelf geschreven forex artikelen.

Maar denk vooralsnog dat het automatisch tellen van de posts wel gaat lukken.

More
8 years 8 months ago #1937 by Seasalt-McFish
Replied by Seasalt-McFish on topic Gratis forex cash & merchandise verdienen!
Bij mij blijft nog steeds een hatelijke 0 staan... :(

More
8 years 8 months ago #1938 by Jelle

Bij mij blijft nog steeds een hatelijke 0 staan..

Ja het is inderdaad nog niet gelukt om het te automatiseren. Er wordt aan gewerkt wel en je posts worden natuurlijk sowieso geteld, ook nu al, maar het verschijnt alleen nog niet onder je 'Punten' resultaat.

Wordt vervolgd....

More
8 years 8 months ago #1940 by Jonkie76
Replied by Jonkie76 on topic Gratis forex cash & merchandise verdienen!
Al 3 dagen gelden geplaatst en ik heb nog niet eens een reactie gegeven.
Super idee Jelle, en ik ben het eens met Sea, dat je nog een kleine aanpassing moet doen.

Je zou iets van 500 Fi is $50,- cash voor een forex account kunnen doen.
Dan kan je die max van 1000 Fi ook aanhouden, zonder dat je vastloopt.. ;)

groet,

Jonkie76

More
8 years 8 months ago #1945 by Jelle

Je zou iets van 500 Fi is $50,- cash voor een forex account kunnen doen.
Dan kan je die max van 1000 Fi ook aanhouden, zonder dat je vastloopt.

Dat is misschien ook een idee idd. Want het moet natuurlijk wel een beetje behapbaar blijven...:)

More
8 years 8 months ago #1994 by Jelle
Huishoudelijke mededelingen:

Gewijzigd: je kunt nu voor 500 Fi ook $50 cash krijgen, zodat je met 1000 Fi's zowel cash als merchandise kunt kopen.

Points voor PostsOmdat het automatisch bijtellen van de posts nog steeds niet is gelukt, worden punten voor posts voortaan steeds in de 1e week van de nieuwe maand bijgeschreven. Je kunt zelf uiteraard gewoon zien hoeveel posts je hebt gemaakt, maar het is correcter om deze points toch gewoon regelmatig bij te tellen, vandaar.

Points voor posten worden pas bijgeschreven vanaf 25 posts.

Aankomende week worden de points die tot nu toe met het posten zijn verdiend bijgeschreven.

Eigenlijk zouden pas de posts vanaf 9 dagen geleden (start actie) worden meegeteld, maar om de berekening makkelijker te maken worden alle posts meegeteld (met uitzondering van de eerste 200 posts van Jonkie, omdat hij daar al voor betaald is met het betaald posten)

More
8 years 8 months ago #2054 by Jelle
Update over het automatisch krijgen van points voor posts:

Omdat sinds kort ook Gonnie automatisch points krijgt voor haar posts, wordt het handmatig optellen toch nog even uitgesteld. Wanneer we daar mee beginnen terwijl iedereen langzaam maar zeker toch automatisch points krijgt wordt het namelijk een chaos.

Ik heb Gonnie al gevraagd of ze iets anders dan anders heeft gedaan op Fi, kijken wat dat oplevert.

Maar nogmaals, de posts worden sowieso meegeteld, het staat alleen een stuk leuker natuurlijk als je niet de hele tijd op '0' staat bij je punten. :)

More
8 years 4 months ago #2971 by RiyaButler
Replied by RiyaButler on topic Gratis forex cash & merchandise verdienen!
empty"/\n\nHello Buddies,
Just joined the gang. Hope to have good time here.

luv
Riya

More
8 years 4 months ago - 8 years 4 months ago #2973 by Jonkie76
Replied by Jonkie76 on topic Gratis forex cash & merchandise verdienen!
Welkom Riya..

vanwaar engels in NL forum? En ik zie dat je ook niet de juiste thread hebt gekozen?
riekt dit naar ... ??? Zo niet , vergeef me dan..

Moderators: Jelle
Time to create page: 0.209 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl