Topic-icon 50 euro gratis op Markets.com

More
7 years 10 months ago #4884 by Jelle
50 euro gratis op Markets.com was created by Jelle
In dit topic kun je al je vragen stellen over de 50 euro gratis actie op Markets.com

Wat is de 50 euro gratis actie?

In samenwerking met Forexinfo organiseert Markets.com een geweldige actie: 50 euro gratis welkomstbonus bij een van de beste forex brokers, zonder dat je daar zelf voor hoeft te storten!

Inderdaad, letterlijk 50 euro gratis geld.

Hoe krijg ik die 50 euro?
1. Open een account bij Markets.com via deze link

2 Mail kopie ID (paspoort, rijbewijs of ID kaart) + bewijs van huidig adres naar This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

3 Je ontvangt de 50 euro gratis binnen 24 uur

Als je nog meer info nodig hebt, check dan ook even de speciale Markets.com 50 euro zonder eigen storting pagina .

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
7 years 9 months ago #5041 by gigagonnie
Replied by gigagonnie on topic 50 euro gratis op Markets.com
Tot wanneer duurt deze actie?

More
7 years 9 months ago #5044 by Jelle
Replied by Jelle on topic 50 euro gratis op Markets.com
Dat is moeilijk te zeggen Gonnie. Markets.com kan niets garanderen, en dat kan ik ook goed begrijpen, want het is natuurlijk wel een hele leuke binnenkomer voor nieuwe traders, 50 euro zonder dat je zelf hoeft te storten.

Ik zou er in ieder geval niet te lang mee wachten als je erover denkt van de actie gebruik te maken. :)

More
7 years 9 months ago #5065 by Paul
Replied by Paul on topic 50 euro gratis op Markets.com
Ik zeg: DOEN! :PP

More
7 years 3 months ago #6011 by Vlinder47
Replied by Vlinder47 on topic 50 euro gratis op Markets.com
Goedemorgen,
Ik wil graag account openen bij Market.com. Wat is het beste: openen in € of $? Of kan beiden? Indien in € worden de koersen dan omgerekend in dollars of zie je alle koersen in €?
Ingrid

More
7 years 3 months ago #6013 by Jelle
Replied by Jelle on topic 50 euro gratis op Markets.com
He Vlinder, allereerst van harte welkom op het forum natuurlijk! :)

Om je vraag te beantwoorden, het is in het algemeen het beste om je account in euro's te openen, omdat je bankrekening e.d. waarschijnlijk ook in euro's is. Open je je account in dollars maar is je bankrekening in euro's, dan zou je bij iedere storting / opname conversie kosten moeten betalen.

De koersen worden niet omgerekend naar euro's als je een account in euro's hebt, die blijven gewoon vertoond worden in dollars.

Hou ons op de hoogte van hoe het je vergaat met de actie! B)

More
7 years 3 months ago #6014 by Vlinder47
Replied by Vlinder47 on topic 50 euro gratis op Markets.com
Okay dank je wel voor het bruikbare antwoord. Ik ga nu een account openen en zal eerst goed rondkijken en zal hier jullie hier zeker op de hoogte houden.

Moderators: Jelle
Time to create page: 0.170 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl