Topic-icon Forexyard € 50 gratis - geen eigen storting nodig

More
7 years 6 months ago #5911 by Jelle
Forexyard biedt in samenwerking met Forexinfo een leuke actie: 50 euro gratis zonder dat je er zelf voor hoeft te storten!

Ga naar deze pagina om de 50 euro te claimen: --> Forexyard 50 euro gratis

Winst die je maakt met deze 50 euro kun je direct opnemen. De 50 euro welkomstbonus zelf kun je alleen uitcashen nadat je een aantal posities hebt verhandeld. Hieronder de specifieke Terms & Conditions van Forexyard zelf:

The bonus will be credited to client trading account once all the conditions below are met accumulatively:
The customer is over the age of 18 at the moment of opening a trading account with Forexyard.com
The customer has fully met the FOREXYARD compliance requirements (valid proof of identity and proof of residence).
Bonus offer is limited to the timeframe specified in the promotion
The Forexyard.com Bonus Terms & Conditions apply to all trading bonuses offered by promotional emails, by media campaigns, and by ForexYard.com representatives, in both online or offline promotions.
Customers are able to withdraw their trading bonus only after completing the required volume of trading. To withdraw your trading bonus you must trade a minimum of $10,000 per each $1 of bonus.

Forexyard is onderdeel van Safecap investments, waar ook Markets.com del van uitmaakt. Forexyard wordt o.a. gereguleerd door de Britse FSA en de Duitse BaFin.

Als je vragen hebt over de actie, stel ze hieronder!

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• Generaal-Goudvis
  • Generaal-Goudvis's Avatar
  • Senior Padawan
  • Senior Padawan
  • www.generaalgoudvis.nl
More
7 years 6 months ago #5936 by Generaal-Goudvis
Replied by Generaal-Goudvis on topic Forexyard € 50 gratis - geen eigen storting nodig
Ik heb me vandaag ingeschreven....de link gevolgd en de documenten ingestuurd.

Zodra de € 50 gestort is zal ik bijstorten voor de 100% bonus.

Wel even handig om te vermelden is dat Jascha (daar moet de mail heen met de identiteitsdocumenten) tot en met 11 Juni weg is. Dus de mail sturen naar de support afdeling is dan wellicht een kortere weg.
Meteen een mooie manier om de snelheid en support afdeling te testen. :blink:

En dan kunnen we beginnen met niet alleen een demo-account maar ook een...zoals het woord al zegt: live-account.

FOCUS + EENVOUD = RENDEMENT

More
7 years 6 months ago #5938 by Jelle
Goeie tip Generaal!

Veel succes en plezier met de het gratis geld alvast en altijd leuk als je in dit topic nog eens laat weten hoe het je vergaan is met de 50 euro. :)

More
7 years 5 months ago #5965 by ezekiel
Ik heb me ook ingeschreven, code ingevuld voor gratis storting, gegevens opgestuurd..

maar nog steeds is de 'gratis' storting nog niet gedaan. dus ik heb ook nog geen 1e storting gedaan.

Ik heb wel 2x een mailtje van jascha gehad dat hij mij geprobeerd heeft te bellen, maar ik heb geen gemiste gesprekken gehad.
daarna had ik een mailtje gestuurd toen kreeg ik een automatisch bericht dat hij tot 11 juni niet aanwezig is dus heb ik dat mailtje naar zijn collega gestuurd, die zei dat ik moest wachten tot hij terug is.

11 juni geen reactie, 12 juni weer mailtje gestuurd, nog steeds geen reactie....

More
7 years 5 months ago #5966 by Jelle
@ezekiel

PM me anders even je account nummer, dan trek ik Jascha even aan zijn jasje :)

More
7 years 5 months ago #5967 by ezekiel
dankzij jelle gelijk een respons gehad.
alles is nu geregeld :D

More
7 years 5 months ago #5968 by ezekiel
en binnen een uur alle bonussen binnen :D

im back in business :woohoo:

• airborn
  • airborn's Avatar
  • Jedi Master of Forex
  • Jedi Master of Forex
  • Wanneer het geduld er is, komen de pips vanzelf.
More
7 years 5 months ago #5970 by airborn
Deze actie geprobeert.
Prima support en vlotte activering van de bonus.
Zelfs terwijl de accountmanager out-of-office was, konden de documenten snel geverifieert worden en met 1-2 dagen gebruiks klaar!

Platformen: MT4 en fx-trader.

de laatste is een smooth interface.

AussieSwingTrader strategie 15%-20% p/m www.mql5.com/en/signals/270135
Deelname signaal service $20/maand

• Generaal-Goudvis
  • Generaal-Goudvis's Avatar
  • Senior Padawan
  • Senior Padawan
  • www.generaalgoudvis.nl
More
7 years 5 months ago #5976 by Generaal-Goudvis
Replied by Generaal-Goudvis on topic Forexyard € 50 gratis - geen eigen storting nodig
Oke, even mijn update.

Ook bij mij had het wat opstartproblemen.

Samengevat is Jascha de drijvende moter van Forexyard NL. Als hij er is lopen dingen goed en als hij op vakantie is...dus niet.
Dus mijn bonus duurde ook langer en een vraag aan support werd niet direct (lees binnen 24 uur) opgepakt. Jascha regeerde echter vanaf vakantie...en dus was alles daarna snel geregeld.

Nu een vraag uitstaan waarbij Jascha me geprobeerd heeft te bellen en een aansluitend mailtje gestuurd met de boodschap dat het onderzocht wordt. Dus Jascha is en blijft de aanjager in Nederland.

Voor de rest af en toe het gevoel dat ik vaak een requote krijg, maar dat is absoluut eengevoel (wellicht omdat het nu om echt geld gaat :blink: ).

FOCUS + EENVOUD = RENDEMENT

Moderators: Jelle
Time to create page: 0.322 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl