Topic-icon EUR/USD - short tegen beste prijs

More
8 years 6 months ago - 8 years 6 months ago #2692 by Jelle
EUR/USD - short tegen beste prijs was created by Jelle
De EUR/USD is zojuist door de 1,45 heen geschoten, maar ik denk dat opnieuw zal blijken dat dit de bovenkant van de range is tussen 1,45 - 1,42. Het rentebeleid van de ECB versterkt de Euro, maar de problemen in de zwakkere eurolanden verzwakken de euro. Er is daardoor niet direct een duidelijke trigger voor de euro om boven de 1,45 te stijgen of onder de 1,40 te dalen.

EUR/USD
Short tegen beste prijs (koers om 13:23 = 1,4529)
Stop/loss: 1,4625
Take Profit: 1,4300
Aantal units: 2.000

Poll: EUR/USD - short tegen beste prijs

Extra: Minimale meerderheid van stemmen moet bereikt zijn binnen 12 uur en voordat de koers gezakt is onder de 1,4450. Mocht er toch een breakout naar boven plaats vinden stappen we uiteraard ook niet in.

What do you guys think?

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
8 years 6 months ago #2696 by Jonkie76
Replied by Jonkie76 on topic EUR/USD - short tegen beste prijs
Sorry, Jelle, maar ik denk nog niet dat de kracht er uit is. WE zijn door de 1.4520 gebroken. Mensen die short zijn zijn door hun stoplosses gegaan, en mensen die long zitten sluiten zeker nu hun posities nu niet nu die breakout er is geweest. naar mijn idee ligt de weg naar boven nog steeds opene, ook al kan dit op korte termijn zijn. Grote kans dat we eerst 1.4580 gaan bereiken (vorige high van vorig jaar.) Daar zou wel eens de beslissing kunnen liggen. Probleem is namelijk dat USD het ook niet goed doet. ik durf het niet aan.sorry

More
8 years 5 months ago #2700 by Jelle
Replied by Jelle on topic EUR/USD - short tegen beste prijs
EUR/USD keihard door de 1,46 heen. Deze short positie gaat dus niet door...:)

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.228 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl