Topic-icon Gold Gamble - Long

More
8 years 5 months ago - 8 years 5 months ago #2776 by Jelle
Gold Gamble - Long was created by Jelle
Strict gesproken geen forex, maar wel leuk natuurlijk om af en toe ook eens wat grondstoffen er door te gooien. Ben zelf geen expert op het gebied van de goudhandel maar kijkend naar de grafieken lijkt het een mooi moment voor een gokje met goud. Sommige Fi leden zijn wel redelijk bekend met het handelen in goud (ik noem geen namen Rep) dus misschien kunnen die er ook hun licht over laten schijnen. :)

Goud
Entry: zo gauw er voldoende voorstemmers zijn
Stop/loss: $1,480
Take/profit: later te bepalen
units: 2 ounces (separate buy)

What say you?

Poll: Gold Gamble -long

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
8 years 5 months ago #2781 by Representative
Replied by Representative on topic Gold Gamble - Long
Ik zou zeggen de stop loss op $1,4500 dan. Maar misschien nog even afwachten tot deze extreme (retracement?) beweging gekalmeerd is.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.192 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl