Topic-icon EUR/USD POSITIES

More
8 years 4 months ago #2910 by Jelle
EUR/USD POSITIES was created by Jelle
Omdat het soort posities dat we innemen toch relatief beperkt is, lijkt het handig om een algemene thread per valuta paar op de forex te nemen, en dan in die thread nieuwe posities voor dat valuta paar voor te stellen. Dat houdt het overzichtelijker en ook simpeler.

Ook wil ik kijken of we ook zonder polls tot overeenstemming kunnen komen, doordat leden gewoon in de thread direct kunnen aangeven of ze het wel of niet eens zijn met de voorgestelde positie eventueel (bij voorkeur) ook enigszins onderbouwd.

In deze thread dus alle posities voor het meest liquide valuta paar op de forex, de EUR/USD

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
8 years 4 months ago #2911 by Jelle
Replied by Jelle on topic EUR/USD POSITIES
Positie voorstel EUR/USD 26 mei 2011

De EUR/USD heeft zich gisteren wat hersteld, maar de Griekse crisis is nog verre van opgelost. Ik denk dat de euro verder gaat dalen en wil dus opnieuw short gaan, nadat onze vorige EUR/USD short +172 pips heeft opgeleverd.

Voorstel is om short te gaan te tegen de beste prijs, positie op te delen in 2 delen, 1e target 1,40, 2e target onbestemd. Stop/loss 100 pips.

Wat vinden jullie?

More
8 years 4 months ago #2913 by ivforex
Replied by ivforex on topic EUR/USD POSITIES
weekly pp lag volgens mij op 1.4195 en daaarop kwam de bounce ook.
Lijkt me een goed voorstel gezien ook de argumenten van Jelle.

More
7 years 6 months ago #5675 by VinceR
Replied by VinceR on topic EUR/USD POSITIES
Even nieuw leven in dit topic blazen, wat denken jullie er inmiddels van ? de eur/usd vind ik de laatste tijd een beetje onvoorspelbaar, graag hoor ik ook jullie mening,

Gr,

Vince

More
7 years 6 months ago #5676 by Jelle
Replied by Jelle on topic EUR/USD POSITIES
He VinceR,

Ten eerste van harte welkom op het forum natuurlijk!

Dit topic was ooit bedoeld om te overleggen over valuta posties die we konden innemen op de eur/usd als een soort forex beleggingsclub, maar dat is nooit helemaal van de grond gekomen, vooral omdat er sommige mensen waren die meer op de kortere termijn wilden handelen, anderen op de lange termijn etc. Wie weet komt het er later alsnog een keer van, daarom hebben we dit subforum laten staan, maar voor het moment is het even 'slapend' :)

er is ook wel een 'normaal' topic over eur/usd voorspellingen, dat staat in het subforum Forex Nieuws. Je kunt het hier vinden: eur/usd voorspellingen

• Jeroen
  • Jeroen's Avatar
  • Senior Padawan
  • Senior Padawan
  • Nadenken en stand houden
More
7 years 6 months ago #5678 by Jeroen
Replied by Jeroen on topic EUR/USD POSITIES
Hoi

nu long op 1.3191 sinds vanmorgen naar aanleiding van mijn patroon.
stop geplaats en nu op mijn handen zitten.

Jeroen

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.160 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl