Topic-icon Het Grote Forex Polls Topic

More
7 years 7 months ago #5576 by Jelle
Het Grote Forex Polls Topic was created by Jelle
Zo nu en dan komt er weer een topic voorbij waarbij we elkaar via een poll extra inzicht kunnen geven. Zaken als 'Wat is je favoriete technical indicator' ' Maak je al winst op de forex' 'wat wil je met forex traden bereiken' houden ons immers allemaal in meer of mindere mate bezig.

Daarom lijkt het handig om een topic te openen waar alle polls in worden gepost. Je kunt zelf stemmen en natuurlijk ook kijken wat de resultaten tot zover zijn.

Heb je zelf een idee voor een poll? Post het hieronder, dan zetten we hem op. B)

wat wil je met forex traden bereiken

Maak je winst op de forex

Wat is jouw favoriete technische indicator ---> hier het topic waar je kunt aangeven waarom en/of welke Ti je gebruikt die niet op de lijst staat

Aan welk trading boek heb je het meest gehad (mist er een boek op deze lijst? Post het hieronder. Als je keuze support krijgt van tenminste 1 ander Fi lid, wordt het boek opgenomen op de lijst)

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
7 years 6 months ago #5706 by Jelle
Replied by Jelle on topic Het Grote Forex Polls Topic
Komt er een Spaanse bailout in 2012? Geef je mening in de poll!

Spaanse Bailout Poll

More
7 years 5 months ago #5864 by Jelle
Replied by Jelle on topic Het Grote Forex Polls Topic
Gaat Griekenland uit de euro? Breng je stem uit!

Griekenland uit de euro poll

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.164 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl