Topic-icon aanschaf laptop

• Anita
  • Anita's Avatar Topic Author
  • Young Padawan
  • Young Padawan
More
7 years 6 months ago #5710 by Anita
aanschaf laptop was created by Anita
Dag beste mensen kan iemand mij een tip geven over de aanschaf van een "goede" laptop. Ik ben nu in het bezit van een apple waar ik windows op heb geinstalleerd maar mijn grafieken lopen steeds vast. Graag jullie advies.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
7 years 6 months ago #5711 by Jules-v-H
Replied by Jules-v-H on topic aanschaf laptop
MT4 is een redelijk instabiel programma. En eigenlijk is het gebouwd om te werken met Windows XP. Met andere versies heeft ie meer moeite.
Om MT4 een beetje te ontlasten kun je ervoor zorgen dat in de indicators map niet te veel indicatoren staan. Beetje vreemd, maar dit schijnt te helpen. Dus zet in die map de indicatoren die je (vaker) gebruikt en zet de rest in een aparte map ergens op je pc.

Verder kun je eens kijken naar de max staven(bars) instellingen.
Druk ctrl+o en bij de tab grafieken kun je het maximum aantal bars kleiner instellen.

Nog een tip is om het aantal paren in de market watch te verminderen.
Zet hier alleen de paren in die je gebruikt. Dit kun je aanpassen door er met rechts op te klikken en dan voor "symbolen" te kiezen. Of door alle paren die je wilt zien te openen en dan met rechts klikken en kiezen voor "verberg alles"

Wellicht draait MT4 nu al stabieler en hoef je misschien geen nieuwe laptop aan te schaffen. Laat maar weten, anders kunnen de anderen alsnog tips geven over de aan te schaffen laptop.

More
7 years 6 months ago #5712 by Jelle
Replied by Jelle on topic aanschaf laptop
Ik denk dat je airborn niet goed begreep toen hij op de shoutbox zei:

airborn: @anita, er zijn toch genoeg windows emulatoren voor mac? windows op een mac installeren is wel erg jammer hoor.

Je antwoordde dat MetaTrader uitsluitend werkt op windows, maar er is apple software die 'windows only' programma's zoals MetaTrader kan draaien zonder dat je er 'windows voor mac' voor hoeft te installeren of iets dergelijks.

Zo is er een programma dat Crossover heet en waarmee je MetaTrader kunt gebruiken op een mac

Hoe Metatrader gebruiken met Crossover
(1) Download and install Crossover 10.0.1 - www.codeweavers.com/products/cxmac/
(2) Run Crossover application.
(3) At the menu bar (header at the top of Mac OS X) select Configure > Install Software. In the Select application to install Finder, type Metatrader or navigate to Community Supported Applications. Choose Metatrader 4 and click Install. NOTE: Do NOT select anything that says automatically launch when finished.
(4) After MT4 installation completes, open Finder and navigate to [User]/Library/Application Support/Crossover/Bottles/Metatrader 4
(5) Copy all files from your Windows MT4 installation and paste (replace) them in the Mac folder noted in Step 4.
(6) Run MT4 by double clicking Terminal.exe in the Wine Bottle directory. You may use Programs > Metatrader 4 in the menu bar.

Helpful Tips & Information:
When MT4 is running, you may add it to the dock by using the right click sub-menu.
Any sub-windows (Market Watch, Data Window, ect.) that become free floating cannot be reattached to the platform, at least not to my knowledge. My recommendation is to arrange the platform how you like it in the Windows MT4 installation before copying over the files to the Mac MT4 installation folder.
Contrary to what I expected, emulating MT4 is not anymore efficient than running MT4 in a virtual machine. In fact, so many Wine processes are needed to run MT4 with Crossover, that I have concluded that it is actually slightly more efficient to run MT4 in a Windows VM. This is in regards to both HEAT and BATTERY LIFE, but more thorough testing has yet to be done

Alternatief voor Crossover -->Winebottler
winebottler

Uitgebreide installatie hulp kun je hier vinden

MT4 op iPad en iPhone

MT5 is inmiddels gratis verkrijgbaar op iPad en iPhone. Dus als je deze hebt, kun je MT5 ook draaien

MT5 voor iPad en iPhone

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

• Anita
  • Young Padawan
  • Young Padawan
More
7 years 6 months ago #5713 by Anita
Replied by Anita on topic aanschaf laptop
Dank je voor jullie feedback. Ik ga iemand zoeken die dit voor me kan fiksen want helaas is dit niet mijn materie waar ik in thuis ben.Alhoewel je het me makkelijk maakt met je uitleg.

• Anita
  • Young Padawan
  • Young Padawan
More
7 years 6 months ago #5714 by Anita
Replied by Anita on topic aanschaf laptop
Maar ik heb Parallels...dus ik heb al windows

• airborn
  • airborn's Avatar
  • Jedi Master of Forex
  • Jedi Master of Forex
  • Wanneer het geduld er is, komen de pips vanzelf.
More
7 years 6 months ago #5716 by airborn
Replied by airborn on topic aanschaf laptop
hallo Anita,

eventueel kun je markets (zover je metatrader niet met een ea gebruikt) ook via een webtrader gebruiken.

Ik wil je van harte aanbevelen om je mac zonder windows te gebruiken indien dit mogelijk is. (je mist zo wel mac power ;-) )

verder sluit ik me aan bij de tip van Jelle.

AussieSwingTrader strategie 15%-20% p/m www.mql5.com/en/signals/270135
Deelname signaal service $20/maand

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.181 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl