Topic-icon Binaire opties "new kid in town"

• Generaal-Goudvis
  • Generaal-Goudvis's Avatar Topic Author
  • Senior Padawan
  • Senior Padawan
  • www.generaalgoudvis.nl
More
7 years 5 months ago #5889 by Generaal-Goudvis
Binaire opties "new kid in town" was created by Generaal-Goudvis
Dag Forex'ers,

Jelle heeft me de handschoen toegeworpen en ik heb hem opgepakt....

Ik heb hiermee de thread gestart voor Binaire Opties. Veel reacties hoop ik te krijgen en wellicht ook medestanders.

Eerst maar even een stoomcursus Binaire Opties:

Binary options trading is niet alleen één van de meest recentelijke ontwikkelingen op het gebied van online trading, maar tegelijkertijd zeer eenvoudig en hierdoor geschikt voor zowel beginnende als gevorderde traders.

Online binary options trading is vergelijkbaar met online forex trading, maar dan eenvoudiger (toch?)! Bij online binary options trading hoef je namelijk alleen maar aan te geven of een currency pair of andere asset, zoals bijvoorbeeld aandelen of grondstoffen, zal stijgen of dalen binnen een vooraf vastgestelde tijdstermijn.

Wanneer de tijdstermijn is verlopen dan zijn er twee mogelijkheden:

:laugh: Je zat goed dan ontvang je je inleg terug met een bonus
:angry: Je zat fout en bent je inleg kwijt

Normale bonuspercentages liggen tussen de 70% en 90 %. In Nederland geeft Optieclub een uitkeringspercentage van 81% op een 1 uurs interval.

Dus voor de rekenaars met een ratio van 6 winnen en 4 verliezen ratio zit je aan de positieve zijde. Alles beter geeft een substantiële verbetering van je rendement. Enne als je met gokken op 5 om 5 of lager uitkomt dan loopt je rekening redelijk snel leeg. Dus daar zit dan ook de uitdaging.

Je hoeft maar weinig zaken te bepalen. Geen zorgen om de stop-loss, laat staan de take profit en alle andere dingen die Forex mooi en moeilijk maken.

Je hoeft alleen maar te voorspellen of de koers van een asset omhoog of omlaag gaat. Hoeveel de koers stijgt of daalt, al is dit het minimale verschil, maakt bij online binary options trading niet uit! Bij online forex trading maak je daarentegen pas winst zodra je take profit level is bereikt.

Bij online forex trading kunnen flinke koersbewegingen ervoor zorgen dat je stop loss wordt geraakt en je daardoor je positie met verlies afsluit. Bij online binary option trading maakt het niet uit wat de koers tijdens de vooraf vastgestelde tijdstermijn doet. Het enige waar bij online binary options trading naar wordt gekeken is hoe hoog de koers staat wanneer de tijdstermijn afgelopen is.

Meerdere partijen kunnen je faciliteren bij de binaire opties. Om er een aantal (willekeurig, zonder waarde-oordeel) te noemen:
Banc de Binary: www.bbinary.com
Optieclub: www.optieclub.nl

Zover voor nu voor de stoomcursus...mocht je meer willen weten; en.wikipedia.org/wiki/Binary_option

Omdat in de wereld van Forex een plaatje meer zegt dan de welbekende 1000 woorden, heb ik er ook plaatje bij gedaan. Zodat jullie kunnen bepalen of dit jullie wereld zou kunnen zijn B)

Ik hoop dan ook dat jullie me helpen met deze thread....stel je kritisch op geef aan waarom binaire opties TOP of FLOP zijn. En boven alles stel je vragen, dan maken we er iets moois van, brengen we kennis in voor Forexinfo en wie weet worden we George Soros en laten we de bank ploffen. Want binaire opties is dus geen zero-sum markt in de puurste vorm.

En als jullie geen vragen hebben, laat me jullie dan uitdagen, want de systemen die jullie hebben zijn voor de entry in de basis toch geschikt voor binaire opties?

FOCUS + EENVOUD = RENDEMENT
Attachments:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
7 years 5 months ago #5890 by Seasalt-McFish
Replied by Seasalt-McFish on topic Binaire opties "new kid in town"
Hey General.

Leuk dat jij ook met binary options bezig bent. Ik ben er zelf ook aardig zoet mee, momenteel.

Wat ik wel wat jammer vind, is dat je niet even een verwijzing geeft naar de site van Paul, die blijkbaar je inspiratie is geweest. Snap ik goed, dat was hij voor mij ook.

Paul is ook bezoeker van dit forum, maar heeft ook zijn eigen site, die je blijkbaar hebt gebruikt als inspiratiebron: www.online-forex-strategy.com/nl/binary-options-trading/

Natuurlijk prima dat je anderen daarop wijst, maar geef in het vervolg even een verwijzing. Is wel zo netjes ;)

Succes alvast!

• Generaal-Goudvis
  • Senior Padawan
  • Senior Padawan
  • www.generaalgoudvis.nl
More
7 years 5 months ago #5892 by Generaal-Goudvis
Replied by Generaal-Goudvis on topic Binaire opties "new kid in town"
Hoi Seasalt,

Je hebt gelijk. Ik heb getracht een samenvatting te maken van binaire opties en Paul zijn site heeft daarbij een essentiële bijdrage geleverd. Dus Paul excuses en hierbij de credits.

Het lijkt me leuk als je meeschrijft, want als je er zoet mee bent, heb je ook kennis!?! Heb je een aantal basisregels die je wilt delen?

More
7 years 5 months ago #5893 by Jelle
Replied by Jelle on topic Binaire opties "new kid in town"
Leuk dat je deze thread hebt opgestart Goudvis! Volgens mij zijn er stiekem best wat Fi leden bezig met binaire opties, benieuwd of ze al wat wijsheden te delen hebben :)

@Seasalt
Ik las dat jij ook bezig bent met binary options. Als iemand die behoorlijk wat ervaring heeft met verschillende soorten EV+ gokken / speculeren, hoe denk je over deze vorm van handelen?

Ik heb er zelf ook wel eens wat mee geexperimenteerd - ook wel wat mee verdiend overigens - maar vond het toch wat te afgebakend. Je kunt immers niet extra profiteren van een rally, iets wat bij normaal forex handelen wel kan. Als je je stop goed afdekt ben je aan de verlieskant beschermd terwijl je aan de upside kunt profiteren van een uitbraak. Bij binaire opties is het alles of niets.

Een ander ding is dat je per se een systeem moet hebben dat meer dan 50% van de keren winnend is, anders draai je immers verlies. Niet dat dat onmogelijk is, maar sommige traders zijn er nu eenmaal beter in om de grote klappers te spotten (3 keer 50 pips verliezen, 1 keer 400 pips winnen)

Ik denk dat het gok element van binaire opties groter wordt naarmate de looptijd van de optie korter is. Een koersdoel met een looptijd van een uur is toch anders dan een koersdoel met een looptijd van een maand. Benieuwd wat anderen hiervan vinden overigens.

@ Goudvis

Wat zijn je favoriete binaire opties? Of doe je alleen EUR/GBP op het moment?

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

More
7 years 5 months ago #5896 by Seasalt-McFish
Ik zie BO echt als een verademing, gezien de eenvoud, hoewel die eenvoud wel schijn is, want je moet wel zorgen voor goede setups en winstverhoudingen.

Het is voor mij geen vervanging van forex, maar eerder een aanvulling.

Overigens kun je wel degelijk gebruik maken van rally's, maar dat hangt af van je systeem. Het is dan zaak om een goede opzet te maken, waarbij je verschillende tijden en inzetten hanteert. Voor mij is een rally nu een serie treffers achter elkaar.

Ik zie zelf meer in reversals, daar dat goed past bij mijn 'Dronken Man'-systeem. Daarbij zit ik tot nog toe aardig boven de 55%, maar het is nog een testfase.

More
7 years 5 months ago #5897 by Paul
Replied by Paul on topic Binaire opties "new kid in town"
hey,

Leuk dat er een thread is geopend over binary options en Generaal Goudvis, leuk dat de website nuttig was. Ik denk overigens dat hier wel een interessante discussie over kan ontstaan.

Ik denk persoonlijk dat de keuze voor forex of binary options (allebei is natuurlijk evengoed mogelijk) vooral afhangt van de persoonlijkheid en de voorkeur van traden.

Beide varianten hebben voor- en nadelen. Wat Jelle aangeeft is zeker waar. Een echte trendtrader die probeert grote klappers te maken zal wellicht wat minder uit de voeten kunnen met binary options.

Zelf vind ik binary options ideaal voor nieuwstrading. Met forex is dit toch vrij lastig gezien de volatiliteit en de grote kans dat een spike al snel je stop loss hit, maar met binary options heb je hier geen last van. Ik begin aankomende week met belangrijke nieuwspublicaties voor te bereiden. Indien de nieuwspublicatie veel verschilt van de verwachting dan door middel van binary options hiervan proberen te profiteren. Ik zet deze op facebook, dus wanneer ik hiermee begin zal ik wel even mijn Facebook in de Facebook/Twitter thread zetten.

Een groot nadeel van binary options zijn de payout rates die vaak variëren van 72% tot 91%. Dit heeft als gevolg dat je vaak een minimaal win ratio nodig hebt van ongeveer 55% om break even te komen, pas daarna maak je winst. Het is zeker mogelijk, maar het heeft wel een grote invloed en dit wordt in de praktijk nog weleens onderschat.

Daarentegen denk ik wel dat de markt voor binary options groter is in vergelijking met forex. Bij forex zie je vaak dat men enthousiast begint en toch al vrij snel ermee stopt. Binary options biedt wel een aantal aspecten die een grotere groep aantrekt en ik denk ook voor langere termijn:

1. Heel makkelijk traden

Geen hele berekeningen, voordat je een positie kunt openen. Gewoon Call of Put kiezen, expiratietermijn invullen, bedrag invullen en klaar. Dit is wel een aspect wat velen erg prettig vinden.

2. Geen stop loss, geen monitoring van trade

Wanneer je trade eenmaal is geopend dan is het gewoon afwachten. Je kunt niet worden uitgestopt, want er is geen stop loss bij binary options trading. Trade monitoren is niet nodig, want je zult gewoon de expiratietermijn moeten uitzitten. Dit is overigens voor sommige tegelijkertijd een heel groot voordeel, want wanneer je niet goed bent in "plan the trade, trade the plan", dan is dit een mooie bescherming tegen jezelf. :PP

3. Een minimaal verschil in de koers is al voldoende

Zoals binary options niet heel geschikt zijn als het gaat om grote klappers te maken door een hele trend mee te pakken, zo is weer het voordeel dat een minimaal verschil in de koers al voldoende is om de volle pond te pakken. Bij trendtraden pak je pas winst wanneer je setup goed tot uitwerking komt. Bij binary options kan je setup bijvoorbeeld niet exact volgens plan uitpakken, maar zolang er een minimaal koersverschil is in jouw voordeel dan pak je alsnog het volle pond.

4. Last but not least: Entertainment, spanning en gokgehalte

Persoonlijk denk ik dat dit de grootste reden is waarom de doelgroep voor binary options groter zal zijn dan bij forex. Binary options trading biedt meer entertainment, spanning en het gokgehalte is, zoals Jelle al aangaf, groter indien de tijdstermijn korter is. Nu is dat laatste bij forex evengoed het geval, maar juist voor de kleinere tijdsframes zijn binary options veel makkelijker om te traden gezien de eenvoudige werkwijze. Binary options brokers spelen hier ook goed op in door zelfs 60 seconds expiratietermijnen aan te bieden.

Ik denk dat binary options weleens een leuke opvolger kan zijn van poker. Poker biedt een beetje dezelfde elementen, of je nu beginner of gevorderde bent, je kunt meedoen aan het spel en mensen houden ervan om te gokken op het moment dat het hen uitkomt.

Mijn voorkeur (m.u.v. nieuwstraden) ligt bij forex, maar het traden van binary options heeft me wel nieuwe inzichten verschaft die veel invloed hebben gehad op de manier waarop ik forex benader.

• Generaal-Goudvis
  • Senior Padawan
  • Senior Padawan
  • www.generaalgoudvis.nl
More
7 years 5 months ago #5901 by Generaal-Goudvis
Oke, we zijn op weg ik ben blij dat een aantal zwaargewichten ook de binaire opties van alle kanten belichten.

Zowel Jesse en Paul geven het al aan....Wat ik zelf het moeilijkste vind is het aantal winnende traden dat je nodig hebt. Die 6 uit 10 is echt nodig. En toch echt moeilijker dan menigeen denkt. Voor mij is Binaire Opties ook niet "het enige". Forex is en blijft een belangrijke pijler. Maar alles eraf schrapen en slechts met een aantal variabelen aan de slag gaan, geeft wel veel duidelijkheid.
Mijn lijfspreuk is dan ook niet voor niets: Focus + Eenvoud = Rendement. En dat biedt Binaire opties me wel.

Jelle, heeft me al weer een eye-opener meegegeven. Ik zit al een tijdje vast op het inleggen van de order op het laatste moment. Immers de tijd dat het dan fout kan gaan is minimaal. Maar wellicht is een langere tijd ook wel nodig om het goed te laten gaan...de trigger die al eerder is geweest, geeft wellicht bij het instappen op dat moment wel de juiste "ride".
Seasalt gaf die eye-opener nog een verdieping...Rally's. Als je de instap als een logisch moment ziet en niet op het laatste moment....dan kun je inderdaad Rally's maken.

En een van de belangrijkste redenen voor mij met binaire opties (naast dat focus en rendementen gedoe) die Paul al genoemd heeft is de "set en forget" ....als ik tijd heb doe ik mee, en na het inleggen van de trade, ga ik weer verder met mijn werk. Dus geen zenuwachtig gedoe of gevoel.

En om de vraag van Jelle nog te beantwoorden. Ik handel eigenlijk alleen maar in de UGJUG :PP ....EurUsd, EurGbp, EurJpy, U = zilver en G = goud. De laatste twee om verschillende signalen te kunnen interpreteren en de eerste drie gecentreerd rond Euro-nieuws.
Nog op-en aanmerkingen???? Ik hoor ze graag.

Nu weekeinde vieren zonder Forex-beslommeringen......Alhoewel; ik ben al een eindje gevorderd in het boek van Jelle en de OFS van Paul is ook al gedownload. Dus Seasalt...welke must read heb jij nog voor me?

More
7 years 5 months ago #5902 by Seasalt-McFish
Tja, als je het me zo vraagt: de Bijbel!

Maar ik denk niet dat je dat bedoelde B)

Ik ben zelf meer van het zelf freubelen en uitproberen en lees gewoon wat los en vast zit, mocht ik er tijd voor hebben. Eigenlijk lees ik hoofdzakelijk in bad en dan kies ik meestal toch voor uitgedraaide poker- of forexartikelen, strips of een Quest.

Binary options doe ik momenteel alleen op AUD/USD, simpelweg omdat die de beste uitbetaling geeft. Daar heb ik aan 53% winners al genoeg voor break-even.

Overigens combineer ik die trades graag met forex.

• Generaal-Goudvis
  • Senior Padawan
  • Senior Padawan
  • www.generaalgoudvis.nl
More
7 years 5 months ago #5909 by Generaal-Goudvis
Er zijn een aantal partijen die binaire opties aanbieden. Niet alleen buitenlandse maar er is ook zelfs een nederlandse partij.

En om dan maar voor de twee uitersten te gaan:

www.optieclub.nl

Optieclub heeft een erg basale maar goede site die zoals de internet extensie al aangeeft volledig nederlands is. Voor de duidelijkheid....niet AFM gereguleerd. Wel een site die erg makkelijk is om in de wereld van binaire opties te stappen. Ze hebben maar een mogelijkheid.
1. een beperkt aantal indices, valutaparen en metalen
2. ieder heel uur een aflopende optie
3. tot tien minuten voor einde je optie inleggen

www.bbinary.com

Banc de Binary zoals ze volledig heten, hebben binaire opties tot kunst verheven. En daarbij kun je alles bedenken of het is waarschijnlijk mogelijk. Alle toeters en bellen zitten erop. Daar zit dan wel gelijk de uitdaging voor de trader. Ik ben zelf een groot voorstander van focus en van eenvoud. En die twee elementen ben ik volledig kwijt als ik als klein kind de snoepwinkel in loop. Alleen daarvan weet ik dat ik er mijn geld achterlaat....en dat is precies wat ik niet wil in de binaire opties-winkel.

Paul (mede Forexinfo) heeft ook op zijn site ForexYard al genoemd. Reviews van FY en BdB vind je via onderstaande link
www.online-forex-strategy.com/nl/reviews/

Leuk om even te kijken hoe het vermarkten van Binaire Opties is geregeld.

• airborn
  • airborn's Avatar
  • Jedi Master of Forex
  • Jedi Master of Forex
  • Wanneer het geduld er is, komen de pips vanzelf.
More
7 years 5 months ago #5943 by airborn
Replied by airborn on topic Binaire opties "new kid in town"
ik zie hier ook een beperking in. je hebt geen veiligheid van een stoploss wanneer dit nodig zou zijn.

Het doet me ook denken aan een roulette, of rood of zwart.
Ieder het zijne en als het je oplevert, sja waarom dan niet?

Het feit dat je binnen het uur moet beslissen en dat het in de laatste 10minuten tegen je kan werken is niet altijd gunstig.

Beste mensen, kijk ook eens naar grondstoffen en zoek een degelijke broker is mijn advies!

AussieSwingTrader strategie 15%-20% p/m www.mql5.com/en/signals/270135
Deelname signaal service $20/maand

More
7 years 1 month ago #6274 by FXbard
Replied by FXbard on topic Binaire opties "new kid in town"
Ik ben al een tijdje op zoek naar een goede broker om te beginnen met binaire opties.

Banc de Binary heeft wat mij betreft een te hoge minimum deposit om mee te beginnen. Een aantal Franse vrienden hebben me aangeraden om een account aan te maken bij zoneoptions.com

Ik zou graag willen vragen of hier iemand ervaring heeft met deze broker?

More
7 years 1 month ago #6275 by Jelle
Replied by Jelle on topic Binaire opties "new kid in town"
Allereerst van harte welkom op het forum FXbard!

Heb nog niet gehandeld bij deze broker, maar kwam ze laatst tegen omdat ik misschien zelf ook een beetje binaire opties wil verhandelen (meer voor de lol dan voor serieus overigens). Ze bieden ook een $100 no deposit bonus aan nieuwe traders. Ze zijn volgens mij behoorlijk groot en bieden ook aardig wat verschillende produkten aan. Ik las dat ze sinds kort 60 seconds opties aanbieden tegenwoordig bij Zoneoptions; kan me niet voorstellen dat dat iets anders is dan gokken, maar wel leuk om eens te proberen :)

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

More
7 years 1 month ago #6286 by Seasalt-McFish
60 seconds hebben ze tegenwoordig bij de meeste goede brokers wel.
Zelf doe ik daar niet aan, te kort.

Heb trouwens momenteel een minder goede ervaring met Banc de Binary. Ze sloten een trade (die op winst stond) ineens 12 seconden later, waarop hij in de laatste seconde van de 'extra tijd' de min in dook. Dat klopt natuurlijk niet, dus ik mailen, met daarbij een screenshot waarop de extra tijd duidelijk zichtbaar is.

Ik wil niet meteen het ergste denken, maar wil wel weten hoe of wat. Hoe wil je anders met vertrouwen handelen?

Ze geven aan dat ze 1 dag nodig hebben, maar het is alweer een aantal dagen (en een extra mail) verder, maar ik heb nog geen enkele reactie gehad.

Het gaat maar om een paar euro, maar dit geeft me weinig vertrouwen om daar verder te traden met hogere bedragen.

Ik wacht deze week nog af of ze het goed oplossen en anders ben ik denk ik toch weg naar een concurrent.

More
7 years 1 month ago #6287 by Seasalt-McFish
Okay.....

Voor je gaat storten bij Banc de Binary: doe het alleen wanneer je in het bezit bent van een geldig paspoort. Een ID-kaart wordt dus gewoon niet geaccepteerd als bewijs.

Ik moet nu om uit te cashen dus eerst voor 50 euro een paspoort gaan aanschaffen....

Gaat weer lekker zo :angry:

More
6 years 7 months ago #6819 by derek1974
Replied by derek1974 on topic Binaire opties "new kid in town"
Ik ben altijd beetje huiverig voor buitenlandse brokers, dus gelukkig 1 gevonden in Nederland met adres, tel nr en KvK... http://www.optie24.nl

Geven 85% rendement dus beter als optieclub, hier kan je zelf bepalen hoe lang je de trade wil laten lopen... en vanaf €5 inleg tot € 500 per trade...

Iemand ervaring mee ?

More
6 years 7 months ago #6820 by derek1974
Replied by derek1974 on topic Binaire opties "new kid in town"

More
6 years 5 days ago #7203 by Procyon
Replied by Procyon on topic Binaire opties "new kid in town"
Neem mij niet kwalijk dat ik een oud draadje weer oppak :-)

Vorige week luisterde ik naar een podcast waarin ze het hadden over het gebruiken van binaire opties als sentimentsindicator bij het handelen in forex.
Erg interessant (net als de andere afleveringen van de podcast, trouwens)!

blog.tradertechtalk.com/2013/10/27/trader-tech-talk-018-abe-cofnas-shows-binary-options-can-improve-trading-skills/

Een fijne dag nog!

“Weten dat je niet kunt voorspellen, betekent niet dat je niet kunt profiteren van onvoorspelbaarheid”

More
5 years 11 months ago #7248 by JanetCox
Replied by JanetCox on topic Binaire opties "new kid in town"
Searching for Investing in trade market in online, Trading binary option is the best trader with multilingual Account and customer help service. It also secures your capital and helps you to find the top trading brokers.

More
5 years 7 months ago - 3 years 10 months ago #7624 by emirson
Replied by emirson on topic Binaire opties "new kid in town"
v

Een Amateur heeft volatiliteit en Leverage nodig gedurende de dag om verliezen te kunnen boeken.

More
5 years 6 months ago #7750 by Buissie
Replied by Buissie on topic Binaire opties "new kid in town"
Ben bezig met een oefen account op de optieclub.
Ik ben er nog niet lang genoeg mee bezig om er een goed gevoel over te hebben.
Ik vindt het lastig om goed te zien welke kant het opgaat.
Wellicht is het een idee om je MT4 er naast te leggen zodat je kan zien of het een opgaande, neerwaartse of horizontale trend is en daar op in te spelen met je Binaire opties.

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.277 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl