Topic-icon Hoeveel bankroll voor 2000 euro per maand

• forexjunkie@hotmail.com
  • forexjunkie@hotmail.com's Avatar Topic Author
  • Groentje
  • Groentje
More
7 years 4 months ago #6458 by forexjunkie@hotmail.com
Hoeveel bankroll voor 2000 euro per maand was created by forexjunkie@hotmail.com
Hallo mensen,

Kun je op en veilige manier rond komen van forex trading.
Dan heb ik het over minimaal 2000 euro per maand.
Ik lees veel verhalen hoe mensen rijk worden van forex door veel risico te nemen met een kleine bankroll.
In mijn ogen is dan wachten tot het mis gaat .
Wat is volgens jullie een veilige bankroll om die 2000 euro per maand te bereiken.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
7 years 4 months ago #6461 by Jelle
Dit is een vraag die regelmatig gesteld wordt, helaas is er niet een simpel antwoord op te geven. Hoeveel je nodig hebt om 2000 euro per maand te verdienen hangt o.a. af van je trading strategie (hoeveel trades genereert het en wat is het rendement per trade) hoeveel tijd je hebt en hoe goed je bent.

Ik zou eerst focussen op het structureel winstgevend traden met een trading systeem dat bij je past. Als je dat bereikt hebt, kun je dan gaan kijken naar een specifiek financieel doel.

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

More
3 weeks 3 days ago #11968 by Trader Birikie
Replied by Trader Birikie on topic Re: Hoeveel bankroll voor 2000 euro per maand
Hoi Jelle,
Ik ben sinds vandaag geregistreerd op deze mooie site bomvol informatie.
Zelf ben ik ongeveer een jaar bezig met traden.
Eerst natuurlijk het demo account en veel video's kijken.
Sinds een tijdje ben ik bezig in de echte modus.
Nog steeds kijk ik veel video's op Youtube over forex traden.
Het lukt me inmiddels om een paar tientjes per dag te verdienen.
Dat doe ik nu nog met een zeer smal account.
De vraag die Forexjunkie stelde wil ik ook graag beantwoord hebben.
Ik heb hem vaak gesteld maar nog nooit een bevredigend antwoord op gehad.
Het is logisch want je weet niet hoe goed of slecht een ander trade.
Nu ga ik de vraag anders stellen:
Zou het u (Jelle) of iemand anders die mee leest lukken om met een bescheiden handels account van laten we zeggen 2000 euro een inkomen te verdienen van 1500 tot 2000 per maand?
Of zouden jullie daar toch minimaal 5000 tot 1000 euro voor nodig hebben op de handelsrekening? of misschien zelfs meer?
Dus enkel de vraag of het jullie zou lukken, en met welk bedrag ongeveer.
Dan weet ik dat ik met wat zinnigs bezig ben of dat ik het meer moet zien als een hobby.
Want het is zeker een hobby van me en het interesseert me enorm.
Vandaar dat ik ook nog steeds bijna dagelijks video's kijk en andere info tot me neem.
Alvast bedankt voor de genomen moeite.
Groet, Walter

More
3 weeks 3 days ago #11969 by Trader Birikie
Replied by Trader Birikie on topic Re: Hoeveel bankroll voor 2000 euro per maand
Oeps ik zie een type foutje.
Het moet natuurlijk zijn 5.000 tot 10.000 euro.

More
3 weeks 1 day ago #11970 by Jelle
Hoi Trader Birkie,

Ik snap het belang van de vraag, maar mijn antwoord blijft helaas hetzelfde :-)

Dit is een vraag die regelmatig gesteld wordt, helaas is er niet een simpel antwoord op te geven. Hoeveel je nodig hebt om 2000 euro per maand te verdienen hangt o.a. af van je trading strategie (hoeveel trades genereert het en wat is het rendement per trade) hoeveel tijd je hebt en hoe goed je bent.

Ik zou eerst focussen op het structureel winstgevend traden met een trading systeem dat bij je past. Als je dat bereikt hebt, kun je dan gaan kijken naar een specifiek financieel doel.

Het hangt simpelweg van teveel factoren af om zomaar te kunnen zeggen 'je hebt zoveel nodig om 2000 euro per maand te verdienen.'

Mijn advies blijft dan ook hetzelfde: focus op structureel winstgevend traden en als je dat bereikt hebt kun je jezelf financiele doelen gaan stellen.

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

More
3 weeks 8 hours ago #11971 by Trader Birikie
Bedankt voor het antwoord.
Zelf denk ik dat je echt geen vele duizenden euro's nodig hebt.
Ik had vandaag 84 euro winst met een vrij smal account.
Met vele trades op de Dax (scalpen)

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.235 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2020, All Rights Reserved

Forexinfo.nl