Topic-icon Renko Café is open

• De-TradeManager
  • De-TradeManager's Avatar Topic Author
  • Jedi Master of Forex
  • Jedi Master of Forex
More
5 years 11 months ago #7232 by De-TradeManager
Renko Café is open was created by De-TradeManager
Een paar uur geleden ben ik live gegaan met de eerste Nederlandstalige website voor Renko Traders. Renko Café. De site is het resultaat van een uitgebreide studie van enkele maanden naar het gebruik van de Renko charting technieken, in de zomer van 2013. Tijdens mijn ontdekkingsreis door boeken en op het Internet ben ik langzaam, maar zeer zeker in de ban geraakt van de pure Price Action, de veelzijdige toepassingen en de simpelheid waarmee het traden op Renko grafieken gepaard gaat. De kennis die ik in deze ‘komkommertijd’ periode voor de handel heb opgedaan, heb ik vrij vertaald naar de term Renkologie. Het feit dat er op dit gebied vrijwel niets Nederlandstaligs te vinden was, is de aanleiding geweest om de eerste Nederlandstalige website voor Renko traders op te zetten. Voor de liefhebbers van mijn blogs, deze blijf ik natuurlijk gewoon posten. Ik zou het leuk vinden als je mij hieronder laat weten wat je van mijn nieuwe site en 'trading edge' vindt

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
5 years 11 months ago #7234 by richard363
Replied by richard363 on topic Renko Café is open
De site is mooi vormgegeven! Interessant om te lezen welke boeken je hebt gelezen om te bouwen aan je strategie.

Ik had nog nooit eerder gehoord van Renko, maar wat ik er uit op maak, is dat het grootste voordeel ligt bij de verwijderde ruis. Ziet er veelbelovend uit!

Succes ermee:)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.176 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl