Topic-icon Correlatie munten met elkaar

• ronaldstolk
  • ronaldstolk's Avatar Topic Author
  • Young Padawan
  • Young Padawan
More
4 years 10 months ago #8604 by ronaldstolk
Correlatie munten met elkaar was created by ronaldstolk
Hallo,

Vanmorgen om 10.30 uur onverwachte rentewijziging van de Zwitserse CB. Resulteerde in een explosieve koersverandering van alle CHF paren en ook, begrijpelijkerwijs, van EURO paren.

Echter, wat ik ook heel vreemd vond, was dat een paar als NZD/JPY ook op hetzelfde moment een grote sprong maakte, die herstelde zich wel weer in de trend zoals die daarvoor was, maar toch.

Ik vraag me af: hoe is dit mogelijk? Een paar als NZD/JPY lijkt toch niets te maken te hebben met de CHF?

En dan was het ook nog zo dat het paar USD/CAD totaal niet reageerde in de ochtenduren op dit nieuws, maar aan het begin van de middag ook ineens een heel stuk zakte. Ik had zelf het idee dat banken en bedrijven wellicht dollars gingen kopen in plaats van CHF's of iets dergelijks?

Wie weet dit / heeft hier verstand van?

Ben erg benieuwd!

Ronald

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.289 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl