Topic-icon Binaire optiebroker met laagste inzet en storting

• Paulvm89
  • Paulvm89's Avatar Topic Author
  • Groentje
  • Groentje
More
4 years 7 months ago #8768 by Paulvm89
Hoi allemaal,

Ik wil graag even mijn ervaring delen met binaire optiebrokers. Nadat ik een paar maanden geleden ben begonnen bij optie24 ben ik na een tijdje tot de conclusie gekomen dat mij deze broker toch niet zo bevalt. Hoewel ik het wel prettig vind dat het een Nederlandse broker is vind ik zijn platform erg tegenvallen. Je kunt in de grafiek bijvoorbeeld geen aantekeningen zetten en het is ook lastig om even (snel) te wisselen van instrument. Hij geeft ook aan dat hij een lage storting en inzet heeft wat volgens hem "uniek is binnen de financiële wereld" wat naar mijn mening impliceert dat het de broker is met de laagste inzet en dat is niet waar. Verder vind ik het platform van erg lage kwaliteit en niet zo gebruikersvriendelijk. Er kunnen zelfs geen indicatoren gebruikt worden en dat is naar mijn mening toch wel een must. Om met iets positiefs af te sluiten wil ik toch even aangeven dat hij met 2 keer per dag de opnames verwerkt en hiermee dus redelijk snel is.

Mijn recentere ervaring met een binaire optiebroker, met IQOption, is positiever. De <strong>minimale storting en opname is 10 dollar, ofwel 10 euro</strong> als je een euro rekening opent, en de minimale inzet is 1 dollar/euro. Dat vind ik wel een positief omdat je zo beter moneymanagement toe kunt passen als je een klein startkapitaal hebt. Verder kun je nog <strong>indicatoren</strong> gebruiken; <strong>Bollingenbands, RSI, MA en Alligator</strong> en <strong>je kunt lijnen zetten</strong> in de grafiek.
Je kunt ook kiezen uit twee verschillende opties in Currency, Commodities, Indices and Equities namelijk de turbo-option, wat voor snelle trades goed is, en de binary-option wat voor de minder snelle trades goed te gebruiken is. Ze hebben ook een innovatief en fijn platform wat ook een stuk prettiger oogt, in ieder geval veel prettiger dan het platform van optie24. Het heeft ook verschillende awards gewonnen en de percentages die ze uitbetalen zijn ook best hoog, het hoogste wat ik gehad heb is <strong>92% en gemiddeld tussen de 70% en 80%</strong>. Je kunt hier <strong>ook handelen buiten markturen via OTC-posities</strong> en dit gaat ook meestal als het weekend is.

Mijn advies is als je binaireopties wilt handelen en/of je wilt er meer over weten neem even een kijkje op IQ Option en probeer even de demo uit en indien je tevreden bent kun je ervoor kiezen om over te gaan op echt geld.

Bij het demoaccount is het trouwens wel zo dat er bij een aantal functies de werking niet optimaal is omdat er steeds aangegeven wordt dat je dat alleen kunt gebruiken in een echt account.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
4 years 7 months ago #8788 by Seasalt-McFish
Replied by Seasalt-McFish on topic Binaire optiebroker met laagste inzet en storting
Nooit van gehoord en voelt een beetje aan als een affiliatelink. Awards zeggen in deze business helemaal noppes, want die worden te pas en te onpas toegekend door de sites zelf (via een spooksite) of door affiliates.

Ik loop ondertussen lang genoeg rond in dat wereldje om te weten dat dit soort uitingen meestal affiliatelinks zijn.

Mijn ervaring is dat je nooit bij kleine brokers moet gaan kijken, want meestal is het scam of nog niet volwassen. Beide zijn een risico voor je geld.

Lijkt me wel een plus wanneer ze zelf indicators mogelijk maken, maar laten we wel wezen: ieder BO trader met een beetje verstand gebruikt gewoon een MT4 Forexbroker als basis.

• SemperAugustus
  • SemperAugustus's Avatar
  • Jedi Master of Forex
  • Jedi Master of Forex
  • Trading met verstand
More
4 years 7 months ago #8792 by SemperAugustus
Replied by SemperAugustus on topic Binaire optiebroker met laagste inzet en storting
IQ richt zich op de Russische markt. Er zitten fouten in het afrekensysteem waardoor winstgevende trades later in "de boekhouding" ineens als verloren trades staan.

Beter gewoon naar de grootste gaan die al heel lang en betrouwbaar meedraait: 24option.com. Die heeft als een van de weinigen een echt chartsysteem met timeframes en alle indicators die je maar kunt bedenken.

Blogt dagelijks op Forexninja.nl

More
3 years 8 months ago - 2 years 9 months ago #9641 by Robbouwhuis
Replied by Robbouwhuis on topic Binaire optiebroker met laagste inzet en storting
Iemand hier ervaring met GTOptions?

More
3 years 8 months ago - 2 years 9 months ago #9647 by crosstrader
Replied by crosstrader on topic Binaire optiebroker met laagste inzet en storting

Robbouwhuis wrote: Iemand hier ervaring met GTOptions?

Google even GTOPTIONS review. Zijn nogal wat scam aanwijzingen.

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.177 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl