Topic-icon Is een demo account bij plus 500 realistisch?

• WorldTraveller
  • WorldTraveller's Avatar Topic Author
  • Groentje
  • Groentje
More
4 years 6 months ago #8903 by WorldTraveller
Is een demo account bij plus 500 realistisch? was created by WorldTraveller
Hallo,

Mijn naam is Leon en ik ben helemaal nieuw in deze bussiness, ben wel bezig met het lezen van de NL boeken.

Ik heb een demo account geopend bij plus 500 en ben daar wat mee gaan handelen zonder dat ik enige ervaring heb, nu heb ik in een week tijd 6500 dollar winst gemaakt?! Is een demo account vergelijkbaar met een echt account? Dat lijkt me namelijk te gemakkelijk B) . Kan iemand me vertellen of er grote verschillen zijn en zo ja wat?

Alvast bedankt.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
4 years 6 months ago #8904 by Maartensterk
Replied by Maartensterk on topic Is een demo account bij plus 500 realistisch?
WorldTraveller schrijft:

Hallo,

Mijn naam is Leon en ik ben helemaal nieuw in deze bussiness, ben wel bezig met het lezen van de NL boeken.

Ik heb een demo account geopend bij plus 500 en ben daar wat mee gaan handelen zonder dat ik enige ervaring heb, nu heb ik in een week tijd 6500 dollar winst gemaakt?! Is een demo account vergelijkbaar met een echt account? Dat lijkt me namelijk te gemakkelijk B) . Kan iemand me vertellen of er grote verschillen zijn en zo ja wat?

Alvast bedankt.

Met hoeveel was je je demo account begonnen?

Price action day trading

• WorldTraveller
  • Groentje
  • Groentje
More
4 years 6 months ago #8905 by WorldTraveller
Replied by WorldTraveller on topic Is een demo account bij plus 500 realistisch?
Was begonnen met 20000

More
4 years 6 months ago #8907 by Jelle
He Leon, allereerst van harte welkom op het forum! :-)