Topic-icon Is een demo account bij plus 500 realistisch?

• WorldTraveller
  • WorldTraveller's Avatar Topic Author
  • Groentje
  • Groentje
More
4 years 6 months ago #8903 by WorldTraveller
Is een demo account bij plus 500 realistisch? was created by WorldTraveller
Hallo,

Mijn naam is Leon en ik ben helemaal nieuw in deze bussiness, ben wel bezig met het lezen van de NL boeken.

Ik heb een demo account geopend bij plus 500 en ben daar wat mee gaan handelen zonder dat ik enige ervaring heb, nu heb ik in een week tijd 6500 dollar winst gemaakt?! Is een demo account vergelijkbaar met een echt account? Dat lijkt me namelijk te gemakkelijk B) . Kan iemand me vertellen of er grote verschillen zijn en zo ja wat?

Alvast bedankt.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
4 years 6 months ago #8904 by Maartensterk
Replied by Maartensterk on topic Is een demo account bij plus 500 realistisch?
WorldTraveller schrijft:

Hallo,

Mijn naam is Leon en ik ben helemaal nieuw in deze bussiness, ben wel bezig met het lezen van de NL boeken.

Ik heb een demo account geopend bij plus 500 en ben daar wat mee gaan handelen zonder dat ik enige ervaring heb, nu heb ik in een week tijd 6500 dollar winst gemaakt?! Is een demo account vergelijkbaar met een echt account? Dat lijkt me namelijk te gemakkelijk B) . Kan iemand me vertellen of er grote verschillen zijn en zo ja wat?

Alvast bedankt.

Met hoeveel was je je demo account begonnen?

Price action day trading

• WorldTraveller
  • Groentje
  • Groentje
More
4 years 6 months ago #8905 by WorldTraveller
Replied by WorldTraveller on topic Is een demo account bij plus 500 realistisch?
Was begonnen met 20000

More
4 years 6 months ago #8907 by Jelle
He Leon, allereerst van harte welkom op het forum! :-)

Het belangrijkste verschil tussen het handelen op een demo account en een echte account ben je zelf. Hoe de meeste mensen zich gedragen als ze handelen met nepgeld is nu eenmaal anders dan als hun eigen zuurverdiende geld op het spel staat. Zo wordt het blijven volgen van een trading systeem - volgens veel succesvolle traders een van de moeilijkste dingen - natuurlijk pas echt moeilijk als je bang bent om je geld verliezen of winst te zien verdampen.

Daarbij ben je nog te kort bezig op de demo account om te zeggen of de winsten die je daar maakt structureel zijn of meer een kwestie van geluk.

Probeer een systeem te ontwikkelen dat je kunt uittesten en kijk dan of je er ook winst mee maakt op een termijn van een paar maanden.

In ieder geval veel succes!

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

• WorldTraveller
  • Groentje
  • Groentje
More
4 years 6 months ago #8908 by WorldTraveller
Replied by WorldTraveller on topic Is een demo account bij plus 500 realistisch?
Hoi Jelle,

Thanks voor je antwoord, ik ga maar eens aan de slag met je boek en uitwerken wat ik aan het doen ben. Inmiddels start saldo verdubbeld en geen trades verloren (ben er ook nog niet achter hoe dat kan, geluk?).

Wat is volgens jou de beste trader? Lees namelijk erg veel negatiefs over uitbetalen van plus500!

Groeten, Leon

More
4 years 6 months ago #8912 by Jelle
Plus500 wordt gereguleerd door de Britse FCA en moet daarom - net als andere gereguleerde brokers overigens - aan allerlei strenge compliance voorschriften voldoen, wat zeker bij een eerste opname extra tijd kost.

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

More
4 years 1 month ago #9273 by whatevernl
Replied by whatevernl on topic Is een demo account bij plus 500 realistisch?
Hoi allemaal, ik ben sinds kort overgestapt van een demo account naar eentje for real bij plus500. Ik heb bewust lang met een demo account getrade tot ik er een goed gevoel bij had. Dit lukte ook aardig goed, echter nu ik voor echt geld handel stuit ik op vreemde dingen zoals ik tijdelijk niet in mij account kan. Vandaag bijvoorbeeld zat ik goed op de bulish wave van de eurusd naar 1,7 maar wordt mijn account onbereikbaar?! Is dit toeval? Daarnaast heb ik artikel gelezen in het financieel dagblad dat plus500 tegen zijn klanten handelt, ons verlies is hun winst.
Ik hoor graag jullie mening en ervaring, hebben jullie een goed alternatief? Ik vind het vreemd en vertrouw het niet helemaal, bij mijn demo activiteiten verliep alles vlekkeloos?
Ik ben zeer benieuwd naar jullie ervaringen!

• SemperAugustus
  • SemperAugustus's Avatar
  • Jedi Master of Forex
  • Jedi Master of Forex
  • Trading met verstand
More
4 years 1 month ago #9298 by SemperAugustus

More
4 years 1 month ago #9300 by crosstrader
Replied by crosstrader on topic Is een demo account bij plus 500 realistisch?

whatevernl wrote: Hoi allemaal,

Hoi, PM gestuurd

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.265 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl