Topic-icon Hoe gebruik ik Bollinger Bands

• Fotograaf
  • Fotograaf's Avatar Topic Author
  • Groentje
  • Groentje
More
4 years 5 months ago #9079 by Fotograaf
Hoe gebruik ik Bollinger Bands was created by Fotograaf
Beste iedereen,

Ik ben vrij nieuw in het traden.
Heb al verschillende boeken gelezen en goed bestudeerd en hier al veel van opgestoken.

Nu is mijn vraag, ik snap niet zo goed hoe ik de Bollinger Bands kan gebruiken op mijn kandelaars grafiek, hoe werkt dit nu precies.

Hoe kan je dit het beste toepassen en is er op internet misschien ergens meer info over te vinden, ik kan hier maar lastig meer goede info over vinden.

Alvast bedankt.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
4 years 5 months ago #9080 by crosstrader
Replied by crosstrader on topic Hoe gebruik ik Bollinger Bands
Fotograaf schrijft:

Beste iedereen,

Ik ben vrij nieuw in het traden.
Heb al verschillende boeken gelezen en goed bestudeerd en hier al veel van opgestoken.

Nu is mijn vraag, ik snap niet zo goed hoe ik de Bollinger Bands kan gebruiken op mijn kandelaars grafiek, hoe werkt dit nu precies.

Hoe kan je dit het beste toepassen en is er op internet misschien ergens meer info over te vinden, ik kan hier maar lastig meer goede info over vinden.

Alvast bedankt.

Google gewoon: hoe gebruik ik de bollinger bands
dan krijg je: www.forexinfo.nl/artikelen/forex-brons-artikelen/32-14-bollinger-bands
en nog veel meer.
Even dat diafragma openzetten. :) f/1,4

• Fotograaf
  • Fotograaf's Avatar Topic Author
  • Groentje
  • Groentje
More
4 years 5 months ago #9081 by Fotograaf
Replied by Fotograaf on topic Hoe gebruik ik Bollinger Bands
Dank je crosstrader.

Misschien is dit wel een hele domme vraag :blush: