Topic-icon 2016

• Marcel-van-Vliet
  • Marcel-van-Vliet's Avatar Topic Author
  • Senior Padawan
  • Senior Padawan
More
3 years 11 months ago #9616 by Marcel-van-Vliet
2016 was created by Marcel-van-Vliet
Een goed 2016!

Zo vlak voor het begin van het nieuwe jaar is het weer tijd om de balans op te maken van het afgelopen Forex jaar. 2015 was voor mij een jaar met veel toppen en dalen. Eén van de toppen was een trade op het CAD/JPY paar met een risk/reward waarde van 1:23 en het eerste dal kwam al vroeg aan het begin van dit jaar op 10 januari, de dag dat de pariteit van de CHF met de EURO onverwacht door de Zwitserse bank werd opgeheven.
De paren die er vanuit mijn persoonlijke statistieken uitspringen waren het afgelopen jaar het AUD/NZD paar en het CAD/JPY paar. Deze laatste heeft ook bijgedragen aan mijn beste trade dit jaar.
Waar ik verwacht had dat de US Dollar en de EURO mij de meeste windeieren zouden leggen, blijken de munteenheden die, voor mij, het best gepresteerd hebben zijn de Australische dollar (AUD) en vrij onverwacht de Turkse Lyra (TRY).
In ieder geval 2015 was een goed jaar en hopelijk was dit ook voor de lezers van dit blog het geval.

Ik wens iedereen het beste voor 2016, maar boven alles een goede gezondheid, want hiermee is toch altijd het grootste rendement te halen.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.178 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl