Topic-icon dupli trading

More
6 months 4 weeks ago #11949 by Morris
dupli trading was created by Morris
Hallo , ik ben Luc en nieuw hier op dit forum
Ik had bij AVAtrade een liveaccount geopend en reeds geld gestort met doel mij aan te sluiten bij een ervaren trader voor duplitrading
enige tijd nadien kreeg ik melding van de broker dat mijn account niet toegelaten werd wegens inwoner van Belgie (wat een leuk land )
Ik meen te weten dat Nederlanders volledig toegang hebben tot alle vormen van trading ook copytrading zoals bijv bij broker etorro
nu is mijn vraag , kan iemand mij duidelijkheid geven als men als belg maar wonende in Nederland en voldoet aan de Nederlanse wetgeving zonder problemen een copyaccount kan openen ?

Dank bij voorbaat

Luc
Blankenberge
Belgie

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
6 months 4 weeks ago #11950 by Jelle
Replied by Jelle on topic dupli trading
Hoi Luc,
Ik denk dat je die vraag het beste even bij eToro zelf neer kunt leggen, zij kunnen beter vertellen of het wat hun betreft okay is om als Belg vanuit Nederland te handelen. Het zou overigens zomaar mogelijk kunnen zijn, aangezien je een Nederlandse adres hebt.

Benieuwd naar het antwoord :-)

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.227 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2020, All Rights Reserved

Forexinfo.nl