Topic-icon Het Boek Forex voor Ambitieuze Beginners

More
7 years 5 months ago #5986 by bouke
Hallo Jelle,

Ik had me (dacht ik) al aardig wat verdiept in de Forex, maar jouw boek heeft me enorm veel bij geleerd! Lees het momenteel voor de 2e keer.
Dank daarvoor! :)

Ik heb nog steeds veel vragen, maar ik ga vanavond een oefen account openen en dan maar gewoon beginnen met leren, leren, leren.

Gr. Bouke

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
7 years 5 months ago #5988 by Jelle
Replied by Jelle on topic Het Boek Forex voor Ambitieuze Beginners
He Bouke, van harte welkom op het forum!

Hartstikke leuk om te lezen dat je zoveel aan het boek hebt gehad. Het was een hoop werk om het te schrijven, maar zo'n compliment maakt het helemaal waard! :)

En als je vragen hebt, aarzel niet ze te stellen.

Veel succes gewenst met het verder leren en oefenen en hou ons op de hoogte!

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

• Generaal-Goudvis
  • Generaal-Goudvis's Avatar
  • Senior Padawan
  • Senior Padawan
  • www.generaalgoudvis.nl
More
7 years 5 months ago #5999 by Generaal-Goudvis
Replied by Generaal-Goudvis on topic Het Boek Forex voor Ambitieuze Beginners
Hieronder de op bol.com door mij geplaatste review....zoals gezegd: mijn complimenten. Jelle rocks.

Ik heb het boek net voor Hemelvaart binnengekregen en ondanks het mooie weer heb ik het boek eigenlijk in een aantal dagen uitgelezen. Dus dan moet het wel erg goed zijn!

Laat me beginnen met heel veel complimenten. Ik heb alles gezien wat ik wilde weten als ambitieuze beginner. En eigenlijk niets gemist. Niet alleen een positief verhaal maar bovenal een realistisch verhaal. En daarmee onderscheid dit eerste nederlandse boek zich dan ook van al die andere engels/amerikaanse boeken. Forex is geen onrealistische "how to become a millionaire" handleiding. Het vereist heel veel discipline en andere zaken en die worden realistisch beschreven. Met daarin verwerkt een goede afweging van het bevattingsvermogen van een ambitieuze beginner. In tegenstelling tot veel andere boeken die een hoog "doe dit en doe dat" gehalte hebben, word je hier geacht zelf kritisch te zijn...Niet anders dan in de werkelijke Forex wereld.

Als enige kanttekening: Ik ben een plaatjes en voorbeelden man....en dat hadden er meer mogen zijn.

Zeer begrijpelijke taal en ik heb ook echt de Forex gedachtenwereld kunnen ervaren. Dus kom maar op met dat volgende boek.
Ondertussen ga ik aan de slag met de vele ideen en suggesties en ga ik zeker kijken op de aanbevolen nederlandstalige site: forexinfo.nl.

Pluspunten: Toegankelijk, Praktisch toepasbaar, Heldere uitleg

FOCUS + EENVOUD = RENDEMENT

More
7 years 1 month ago #6358 by nieuw
Replied by nieuw on topic Het Boek Forex voor Ambitieuze Beginners
Hoi Jelle,

Ik heb net je boek binnen gekregen ziet er op het eerste oog strak uit en hier en daar ff een previewgenomen lijkt me zeer duidelijk.
Een opmerking wil ik wel kwijt de plaatjes zijn ongeloofelijk onduidelijk. Ik kan alleen de bull candels zien en de andere moet ik er maar bij verzinnen lijkt wel of de inkt op was toen de plaatjes aan de beurt waren.

Ga komende weken lezen en laat je weten wat ik ervan vindt.

Mvg, Marco

Vriendelijke groet, Marco

More
7 years 1 month ago #6364 by Jelle
Replied by Jelle on topic Het Boek Forex voor Ambitieuze Beginners
He nieuw,

Alvast bedankt voor de tip over de plaatjes. Ik heb ze op de lijst gezet om onder de loep te nemen bij de volgende druk. Benieuwd wat je van het boek vindt!

Veel leesplezier :)

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

More
2 years 4 months ago #11268 by patjequo
Replied by patjequo on topic Het Boek Forex voor Ambitieuze Beginners
Na 2 x het andere boek te hebben gelezen: De Kunst van het traden, ook maar eens begonnen aan jou lijfwerk:)
Ik heb altijd groot respect gehad voor schrijvers, het boek is zeker een meerwaarde en een goed begin.
Echter over Candlesticks en ook bij andere onderwerpen wordt toch wel te weinig informatie gegeven.
Misschien volgende keer een boek uitbrengen dat 50 pagina's meer telt :))

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.243 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl