Topic-icon Het boek

• Tvdv
  • Tvdv's Avatar Topic Author
  • Young Padawan
  • Young Padawan
More
5 years 10 months ago #7372 by Tvdv
Het boek was created by Tvdv
Beste Jelle,

Heb het boek in een paar avonden uitgelezen. Ik heb er ontzettend veel van geleerd. Ik ben een absolute beginner maar ik heb naar mijn idee een supersolide basis gelegd voor mijn verdere tradingcarriere. Ik ben erg enthousiast geworden door je schrijfstijl en het feit dat ik nu zo veel meer weet dan een week geleden :). Ik ben nog laaaaaang niet uitgestudeerd dus tegelijk met het testen op mijn demo account ben ik alweer rond aan het kijken wat mijn volgende boek gaat worden:).

Hopelijk komt er nog een deel 2!

Bedankt!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
5 years 10 months ago #7378 by Jelle
Replied by Jelle on topic Het boek
Dat vind ik natuurlijk hartstikke leuk om te horen! :-)

Het is ook precies waarom ik het boek geschreven heb, om snel inzicht te verschaffen in hoe de forex werkt en om beginners een solide basis mee te geven zonder dat ze alle harde lessen eerst zelf hoeven te leren. Daarmee begint je trading carriere natuurlijk pas, maar je komt iig beter beslagen ten ijs.

Een boek wat m.i. ook iedere beginnende trader zou moeten lezen is Trading in the Zone van Mark Douglas. Kan je zeker helpen met het ontwikkelen van de juiste traders mentaliteit.

Veel succes!

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

• Tvdv
  • Young Padawan
  • Young Padawan
More
5 years 10 months ago #7383 by Tvdv
Replied by Tvdv on topic Het boek
Bedankt voor de tip! Ik vind dat hele stuk technische analyse zo verdomd interessant dat ik vanavond nog ga beginnen in "Japanese Candlestick Charting Techniques". Ik hoop dat dat nog niet te hoog gegerepen is. We zullen zien. Wellicht dat "trading in the zone" hierna volgt.

Tom

• Tvdv
  • Young Padawan
  • Young Padawan
More
5 years 10 months ago #7400 by Tvdv
Replied by Tvdv on topic Het boek
Sorry, toch gezwicht voor de technische analyse..;). Technical Analysis Of The Currency Market is onderweg van bol.com :)

More
5 years 10 months ago #7408 by Jelle
Replied by Jelle on topic Het boek
Dat is zeker ook een ijzersterk boek. Boris Schlossberg heeft een prettige schrijfstijl als ik me goed herinner. Heb het zelf destijds iig met plezier gelezen. Laat maar weten wat je ervan vond!

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.150 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl