Topic-icon exit point Bollinger Bands

• Alexander3
  • Alexander3's Avatar Topic Author
  • Groentje
  • Groentje
More
3 years 6 months ago #10123 by Alexander3
exit point Bollinger Bands was created by Alexander3
Hallo,

Ik heb een vraag naar aanleiding van het boek Forex voor ambitieuze beginners. De uitleg over Bollinger Bands kan ik grotendeels volgen, alleen het stukje over exit points voor winst nemen begrijp ik niet.

"Het exit point voor verlies nemen bij het werken met Bollinger Bands is het raken van de tegenovergestelde Band; dus in het geval van de uptrend is het raken van de lagere Bollinger Band het moment om uit te stappen............. Het exit point voor winst nemen kan dezelfde zijn als die voor verlies nemen, met de variatie dat je ook kunt besluiten om een deel van de winst veilig te stellen door het exit point niet op de tegenovergestelde Band te stellen maar in het midden van de beide Banden. "

Hoe kan het exit point voor winst nemen hetzelfde zijn als het exit point voor verlies?

Groeten Alexander

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
3 years 6 months ago #10138 by Jelle
Replied by Jelle on topic exit point Bollinger Bands
He Alexander, welkom op het forum!

Met betrekking tot je vraag:
Hier wordt bedoeld dat het exit point voor winstneming ook kan zijn het raken van de tegenovergestelde Band, maar dan de andere Band, dus in geval van een long positie de bovenste Band, terwijl het verliesnemingspunt bij een long positie dan ligt bij de onderste Band.

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

• Alexander3
  • Alexander3's Avatar Topic Author
  • Groentje
  • Groentje
More
3 years 6 months ago #10154 by Alexander3
Replied by Alexander3 on topic exit point Bollinger Bands
Hey Jelle,

Bedankt voor je reactie. Ik begrijp wat je bedoelt.

Gr. Alexander

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.189 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl