Topic-icon Xpericoin, een nieuwe ster aan het firmament

• Marcel-van-Vliet
  • Marcel-van-Vliet's Avatar Topic Author
  • Senior Padawan
  • Senior Padawan
More
1 year 9 months ago #11458 by Marcel-van-Vliet
Xpericoin, een nieuwe ster aan het firmament was created by Marcel-van-Vliet
Nu zowat de hele financiële wereld op zijn kop staat door de Bitcoin en Cryptomunten rage en de vraag of er nu wel of niet sprake is van en bubbel, Leek het mij een leuk idee om de regels van mijn tradingplan eens toe te passen op deze nieuwe veelbelovende cryptomunt.

Als we de koers van de crypto weergeven op het PRT platform en de grafiek die ik altijd gebruik, zien we maar weinig verschil. De crypto bevindt zich momenteel in Fase III en aan de bovenzijde heeft zich een Pinbar reversal candlestick patroon gevormd. Na de sluit en bevestiging van deze ‘setup’ kan er voor een short trade worden ingestapt. De stoploss kan boven de bovengrens én de bovenste Bollinger band worden geplaatst en het koersdoel kan worden bepaald nabij de ondergrens van Fase III.

*Noot: Geroutineerde Forex traders hebben natuurlijk allang de grafiek herkend als die van het CAD/JPY paar. De Xpericoin is een verzinsel voor een experimentje met een knipoog waarmee ik, vooral mezelf, wil aantonen dat mijn strategie werkt op alle markten. Excuses voor degenen die echt onderzoek hebben gedaan naar deze nieuwe ‘goudmijn’. Fijne feestdagen!
Attachments:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• Optiekoning
  • Optiekoning's Avatar
  • Young Padawan
  • Young Padawan
  • Jan Robert Schutte is oprichter van CryptoAcamy
More
1 year 9 months ago #11460 by Optiekoning
Replied by Optiekoning on topic Xpericoin, een nieuwe ster aan het firmament
Fantastisch Marcel, ik keek gelijk naar het tickersymbol op coinmarket cap, maar kon niks vinden. idd, de wetten van TA kun je ook op Crypto's toepassen

Over Jan Robert Schutte van CryptoAcademy
Jan-Robert is een ervaren trader en mede-oprichter van CryptoAcademy. Hij handelt actief op de Cryptocurrency markt en deelt zijn trades ook op Forexinfo.nl.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Moderators: Jelle
Time to create page: 0.313 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl