Topic-icon Ripple weekly chart

• Lotsofjazz
  • Lotsofjazz's Avatar Topic Author
  • Yoda
  • Yoda
  • Marco's FMP Trading
More
1 year 11 months ago #11478 by Lotsofjazz
Ripple weekly chart was created by Lotsofjazz
Hoi, terug van weg geweest.... (voor de zoveelste keer)

Vorig jaar na een paar teleurstellingen gestopt met Forex traden, maar mijn focus verlegd naar Crypto's. Accountje geopend bij Etoro en voor de grap met 500 euro begonnen op hun krakkemikkige platform (echt een draak vergeleken met MT4).. Maar ondanks dat tot mij stomme verbazing binnen enkele weken mijn account 4x over de kop! Ik kwam er in op het moment dat Ethereum aan zijn Bull run begon ergens in Mei.. van $70 naar ongeveer $400 in slechts 4 weken tijd of zo.. echt niet normaal, In juni $1850 winst laten uitbetalen en lekker gratis van op vakantie geweest! Ongeveer $500 in mijn account gelaten en verder proberen te traden op Ethereum, maar dat schoot niet erg op

Daarna was het een tijdje rustig, wat geprobeerd met Litecoin en Ethereum, maar schoot nog steeds niet op... De Bitcoin boot heb ik gemist, omdat ik dacht dat die wel aan zijn top zat met $10.000, al mijn geld zat op dat moment al in Litecoiun en XRP

Kijk ff naar deze XRP weekly chart:

sharechart.etoro.com/JBZNQ4LL1O.png

Ooit wel eens zoiets gezien in Forex?? Ik niet, van 25 cent naar $3,- in slechts 4 weken tijd...
Als je begin december 1000 dollar had gestopt in XRP, en niets had gedaan, zou je account nu op 12000 staan!!

Wat ik me afvraag is hoe lang dit nog door kan gaan, ze verwachten dat als XRP aan Coinbase wordt toegevoegd het nog wel weer een keer zal verdubbelen naar $6,-.. Misschien volgende week al... Echt niet te geloven hoe hard dit gaat!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
1 year 11 months ago #11482 by Power
Replied by Power on topic Ripple weekly chart
Wat het voordeel van de Ripple (XRP) is dat het relatief laag staat in verhouding met Bitcoin.
En de meesten denken waarom niet stel voor dat die de 15 000 aanraakt net zoals Bitcoin?
In december 2017 lijkt de opmars van Ripple te zijn begonnen en de vraag is stoot die door of gaat die omlaag?
Wanneer die op meer platformen verhandelbaar is zal die nog wel een eindje kunnen stijgen.
Waar uiteindelijk de top zit is altijd gissen, het is misschien meer wanneer wil je je winst pakken?

Ik zie de crypto munten meer als een soort hype/run....
Persoonlijk denk ik dat de trend er nog wel in blijft en als mensen er maar in blijven investeren kan die nog verder omhoog.
Alleen de Bitcoin staat vrij hoog en de vraag is stijgt die door of daalt die?
Of gaan straks mensen hun winst verzilveren en in een lagere crypto munt inversteren en word dit de nieuwe Bitcoin?

**Ik heb zelf geen posities in Crypto munten en volg het alleen vanaf de zijlijn**

More
1 year 11 months ago - 1 year 11 months ago #11483 by olavzuijdam
Replied by olavzuijdam on topic Ripple weekly chart
Hi Power,

Zelf ben ik wel actief in Crypto munten en ik zie vaak voorbij komen dat Ripple nog zo laag staat.
Zelf zie ik dat iets anders. Veel instappers kopen nu munten met een lage waarde omdat deze nog zo laag staat in $ waarde. Maar wat echt telt is de totale waarde van de totale voorraad, zoals dit ook zo is bij aandelen.

Voorbeeld: Ripple heeft ruim 38 miljard coins in omloop (momenteel, want 2/3 is ook nog eens in handen van het bedrijf zelf). Doe dat x de waarde op dit moment en dan heb je al een flink bedrag. Als je de munten van het bedrijf meetelt is Ripple zelfs al bijna net zoveel waard als Bitcoin (zie coinmarketcap.com/coins/views/market-cap-by-total-supply/ ).
Eigenlijk kan je de waarde van een cryptomunt beter zien als een bedrijf met aandelen. Dus coinwaarde x supply.

Overigens wil ik daar nog aan toevoegen dat het natuurlijk bizar is hoeveel geld er nu in omgaat. Een coin/bedrijf zonder daadwerkelijk product kan al 300 miljoen waard zijn. Dat zal echt wel een keer veranderen maar op korte termijn zie ik dat niet zo snel gebeuren. Dus ik blijf nog even op de trein zitten ;-)

More
1 year 11 months ago #11488 by mikeclark
Replied by mikeclark on topic Ripple weekly chart
In het land van de blinden is eenoog koning.... :)

Moderators: Jelle
Time to create page: 0.157 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl