Topic-icon Live spreads van brokers

• allegandro
  • allegandro's Avatar Topic Author
  • Young Padawan
  • Young Padawan
More
3 years 8 months ago #9776 by allegandro
Live spreads van brokers was created by allegandro
Misschien een idee hier op de website live spreads van verschillende brokers te tonen?
Ik heb het op een paar websites in de VS gezien en het kan mensen helpen bij de keuze van de broker.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
3 years 8 months ago - 3 years 8 months ago #9778 by crosstrader
Replied by crosstrader on topic Live spreads van brokers
Als je spreads en broker googled krijg je dit te zien. :) www.myfxbook.com/forex-broker-spreads
Belangrijker dan spread is een goede betrouwbare ecn/stp broker.

allegandro wrote: Misschien een idee hier op de website live spreads van verschillende brokers te tonen?
Ik heb het op een paar websites in de VS gezien en het kan mensen helpen bij de keuze van de broker.

• allegandro
  • allegandro's Avatar Topic Author
  • Young Padawan
  • Young Padawan
More
3 years 8 months ago #9781 by allegandro
Replied by allegandro on topic Live spreads van brokers

crosstrader wrote: Als je spreads en broker googled krijg je dit te zien. :) www.myfxbook.com/forex-broker-spreads
Belangrijker dan spread is een goede betrouwbare ecn/stp broker.

Ik ken de website, en ik denk dat het ook een goed idee is deze informatie hier te zien.

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.155 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl