Topic-icon Opvolger voor huidige broker gezocht

• olavzuijdam
  • olavzuijdam's Avatar Topic Author
  • Junior Member
  • Junior Member
More
10 years 8 months ago #9376 by olavzuijdam
Replied by olavzuijdam on topic Opvolger voor huidige broker gezocht
Ik vermoedde al dat m'n trading skills inderdaad eerder een probleem zullen zijn dan de snelheid maar wilde toch even zeker weten of dit nog verdere implicaties had die ik nog niet kan overzien. Maar het klinkt allemaal erg logisch zoals jullie het uitleggen.

Ik let verder inderdaad wel op wat de spread is en of het een ECN broker is, wat ze verder bieden etc.
Iemand had me een vergelijkingssite gestuurd die erg handig is, al heb ik gemerkt dat er daar een hoop niet op staan en dat deze ook verre van accuraat is. Maar het scheelt een hoop googelen in ieder geval. :)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 years 4 months ago - 9 years 5 months ago #9633 by Robbouwhuis
Replied by Robbouwhuis on topic Opvolger voor huidige broker gezocht
Iemand hier al ervaring met IronFX? Lijkt betrouwbaar, en ondersteunt tevens MT5 (hier zelf ook nog geen ervaring mee).

More
10 years 4 months ago - 9 years 5 months ago #9635 by crosstrader
Replied by crosstrader on topic Opvolger voor huidige broker gezocht

Iemand hier al ervaring met IronFX? Lijkt betrouwbaar, en ondersteunt tevens MT5 (hier zelf ook nog geen ervaring mee).

Mischien kun je daar eens kijken
www.forexpeacearmy.com/public/review/www.ironfx.com
Let op: veel van die sites worden betaald door de brokers.
Wij van WC-eend adviseren WC-eend

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.141 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2024, All Rights Reserved

Forexinfo.nl

Handelen in forex en Contracts for Difference (CFD’s) is zeer speculatief en behelst een aanzienlijk risico op verlies. Dit soort handelen past niet bij alle investeerders, dus u moet er doordrongen van zijn dat u de risico’s volledig begrijpt voordat u begint met handelen. De inhoud op deze website kan veranderen en wordt enkel verstrekt met het oog op het assisteren van bezoekers bij het vinden van informatie over forex en andere financiele instrumenten en produkten. Forexinfo heeft redelijke inspanning verricht om ervoor te zorgen dat deze informatie accuraat is maar garandeert deze accuraatheid niet en accepteert ook geen enkele verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor verliezen of schade die geleden zou kunnen worden door gebruik en/of navolging van deze informatie. Alle informatie op deze website moet daarom worden gezien als 'te gebruiken op eigen risico' informatie.