Topic-icon Trade4Profit

• airborn
  • airborn's Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Wanneer het geduld er is, komen de pips vanzelf.
More
14 years 3 months ago #5450 by airborn
Replied by airborn on topic Re:Trade4Profit
heel apart dit.

profit4all geeft zelf aan dat de resultaten over 2 maanden staven met eerdere resultaten.
Hoewel zij dit tegenspreken, is het geven van signalen van een ea aan meerdere account eveneens een constructie van accountmanagement.

De minimale storting van €500,- is gebruikelijk, maar daar dient de lotsizes ook op aangepast te zijn. Of je de ea beheert of niet, dit moet geregelt zijn!

Voor de rest is het heel makkelijk om dit alles af te schuiven on de de noemer dat het vormen van "een netwerk" je core business is.

Juist een doortimmert tradeaccount kan een prima pr middel zijn.
dat je halverweg de rit een ea moet vervangen voor een andere voorspelt niet veel goeds.
Je wilt dan altijd een pro achter de hand hebben om in geval van cammaliteiten de schade aan de trades te beperken.

Juist omdat niet alleen je clienten, maar je zelf ook de inkomsten er uit hebt!

Garanties voor succes zijn moeilijk te geven, maar een minimum risk/reward moet te doen
zijn niet waar?

Voor de slachtoffers een harde les, destemeer duidelijk dat het niet profit 4 all is!

AussieSwingTrader strategie 15%-20% p/m www.mql5.com/en/signals/270135
Deelname signaal service $20/maand

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
14 years 3 months ago #5452 by Jonkie76
Replied by Jonkie76 on topic Re:Trade4Profit
Beste Trade4Profit,

Ook ik heb samen met 2 collega een testrun gemaakt met uw ea en bedrijfsconcept.
Gezamenlijk hebben wij een x bedrag gestort, geld wat wij uiteraard konden missen, en allen zijn wij al enige tijd bezig op de forex markt. Ieder met al enige bagae en kennis van het traden. En de een wat succesvoller als de ander.

Ik heb van redelijk dichtbij de ontwikkelingen en de uiteindelijk 'live' gaan via 1 van uw partners direct op de voet kunnen volgen.

Na wikken en wegen de stoute schoenen aangetrokken, en hebben we afgesproken 1 maand lang uw strategie en bedrijfsconcept te testen. Er wordt geschermd met een 20% rendement en een wel heel verleidelijk inkomstenstroom via de commisies en bonussen, welke zowel door de nieuwe werving van klanten als door de spread van de ea gegenereed wordt.

Na een kleine week waren de eerste euro's bijverdient, en het account was werkelijk iets gegroeid. Het was net na kerst, dus de markt was nog relatief rustig. De week erop werden er wat meer posities geopend en gesloten en waarempel weer een week gesloten met wat profit. dan denk je.. dat gaat prima zo.

Echter dan moet ik een kleine kanttekening maken bij enkele van uw beweringen die u heeft gedaan. De expert advisor was volgens u niet aan te passen in de instellingen, en daarom waren er accounts waarop eigenlijk een te kleine balans stond om lopende posities welke in de min stonde met grotere posities te kunnen herstellen. Ik weet echter uit eerste hand, dat nadat de eur/jpy zich in een verschrikkelijke downtrend bevond, en de expert advisor meerdere buy posities open had staan, welke op verscheidene accounts al margin calls zou gaan geven, er dag en nacht door jullie achter de schermen is gemonitored en daar waar nodig countertrades zijn geplaatst. Wachtende op het juiste moment op deze weer op te heffen en de posities alsnog met winst af te kunnen sluiten. (ik heb hier een bevestiging van in de mail, en een skype chat sessie) Dit vond ik een goede service..(toen tenminste nog wel..)

U zei net in een eerdere reactie dat u niet kon sleutelen aan de ea, echter was u wel bij machte om countertrades te plaatsen op de desbetreffende accounts.

Toen het probleem omtrent de eur/jpy op mijn account opgelost was. Dit is gebeurd doordat NIET de expert advisor, maar handmatig door iemand van Trade4Profit of door Jim(de maker van de ea) de laatste positie toen hij positief kwam is gesloten.

U zei net in een eerdere reactie dat u niet kon sleutelen aan de ea, echter was u wel bij machte om handmatig de posities op de eur/jpy te sluiten? Zelfs u had geen vertouwen in uw eigen ea, omdat u handmatig de posities sloot, terwijl als u er niet aan had gezeten, we op die posities ongeveer 90 euro zouden hebben gebankt ipv de 10 euro die we toen hebben gebankt.

Vervolgens werd mij verteld, dat de eur/jpy uit het habndelspakket zou worden gehaald.
Echter mijn e.a. opende stiekum toch een nieuwe positie. Na 1 belletje van mij aan mijn sponsor en hij op zijn beurt weer naar Paul van Hoof, werd 5 minuten later de positie gesloten. HANDMATIG.

U zei net in een eerdere reactie dat u niet kon sleutelen aan de ea, echter was u wel bij machte om handmatig deze positie op de eur/jpy te sluiten?

Daarnaast had ik ook uit eerste hand vernomen dat de instellingen op de expert advisor aangepast zouden worden. Zodat er met kleinere lotsizes gewerkt zou worden. Waardoor ook kleinere accounts niet in de problemen zouden komen. Enkele dagen later moest ik echter via de mail vernemen dat de ea vervangen zou worden.
Voor mij kwam dit helaas te laat, want door de grootte van mijn 1e positie op de GBP/USD en na de sterke upternd dat deze de laatste 2 weken doormaakt, moesten wij toen het bericht kwam dat we vaarwel konden zeggen, stond ik al met een opene positie van 1050 euro in de min tegen een accountbalans van 1550 euro.

Ik heb toen direct een countertrade geplaatst. Om zodoende te wachten op een juist moment om de countertrade weer te sluiten, in de hoop alsnog weer short te gaan met de lopende verliesposities. Na 3 a 4 pogingen is dit uiteindelijk vandaag helaas mislukt en zijn we officieel broke gegaan.

Ben ik boos, nee helemaal niet. Teleurgesteld.. ach misschien in mijzelf.
We hebben deze stap gewaagd, met een klein te missen investering, en het is helaas niet gelukt.

Toch wil ik wel graag melden dat hetgene u vermeld op webinars en seminars, allemaal puur theoretisch is. Ik weet ook dat een 20% rendement niet te garanderen valt. Wat ik echter wel weet. Een mlm systeem werkt alleen met een goed produkt. Dit produkt is door ons getest. En het heeft gefaald. En als het produkt faalt, faalt daarmee ook uw mlm systeem, want zonder goed produkt kunt u geen nieuwe klanten werven.

Ik heb hier van geleerd, hopelijk u ook.
Mijn tip voor andere traders. Doe hier niet aan mee. Trade4Profit is geen scam, maar voor u als klant werkt het niet , zolang er geen goed produkt wordt gebruikt.
Want ook de mensen aan de onderzijde van uw mlm netwerk zullen iets moeten overhouden aan deze investering.

En weet u nu wat de grap is? De expert advisor werk stiekem gewoon heel erg goed! In principe kan je niet broke. Mits er aan 2 voorwaarden wordt voldaan. De lotsizes moeten erg klein zijn, en de balans erg groot. Alleen wat je dan krijgt is een produkt met een slecht rendement..en dat verkoopt niet zo heel goed he??

Met vriendelijke groet,

Jacob van den Berg

More
14 years 3 months ago #5453 by gigagonnie
Replied by gigagonnie on topic Re:Trade4Profit
Nog even een kleine toevoeging van mijn kant: in de reactie op mnr de Greve wordt gezegd dat klanten geinformeerd is dat ze de trades handmatig moeten afsluiten als deze positief zijn, en dat hij daar niet op kon wachten. Mogelijk zegt u hetzelfde over ons account. Het probleem hiermee is dat we zelf moeten ingrijpen omdat er anders een margin call op ons account zou zijn! Aangeven dat mensen dan maar geld moeten bijstorten om de equity op peil te houden, totdat de koers weer gedraaid is en de trades positief is natuurlijk onzin. Want hoeveel moet er dan bijgestort worden? Bij ons stond er in totaal voor 0.63 lots open, oftewel 6,30 euro per pip. Wij stonden inmiddels met de eerste trade 500 pips in de min en op de grootste lotsize 250 pips. Als de koers nog eens 250 pips doorstijgt zouden wij dus 1500 euro moeten bijstorten? Oftewel ons account moeten verdubbelen om genoeg equity te creeren? En wie zegt mij dat de koers vervolgens helemaal 550 pips terug gaat zakken? En al die tijd kan er niet getrade worden. Zoiets kan maanden duren! En wat als iemand 25.000 euro stort, dat doet ie toch niet om vervolgens nog eens 25.000 bij te moeten storten om zijn account levend te houden?

Een EA moet een degelijk risicomanagement te hebben, eentje die past binnen de balans van het account. Ik vind het oprecht jammer dat de EA zulke grote risico's liet bestaan, want ik vond het echt een goed concept. Maar alles staat of valt wel met een goede EA.

More
14 years 3 months ago #5454 by Jonkie76
Replied by Jonkie76 on topic Re:Trade4Profit
@Gonnie, als je tijdig bijstort, hoef je maar 100 - 150 pips te zakken.
Omdat je dan gewoo n nieuwe posities kan blijven openen. Maar dat moet je dan wel doen voordat de nieuwe level waarop aan/verkocht wordt bereikt is.

In ons geval zou de volgende positie met lotsize 0.40 geopend worden, wat betekend dat hij minimaal 250 -500 euro extra nodig heeft op het account. Op de level die daarop zou volgen zou de lotside 0.63 worden , wat nog eens 400- 800 euro extra zou betekenen. En de daarop volgende lotszize.. ok we get the picture, het bijstorten neemt buiten proportionele grootte aan, dat a) de klant in kwestie mischien helemaal niet heeft, want traden doe je met geld dat je kan missen. Anders had je wel een grotere hoeveelheid gestort bij aanmaken van het account. en b)je rendement wordt daardoor aanzienlijk kleiner, want je neemt risico's met openstaande posities van hoondereden of wellciht duizenden euro's om slechts enkele tientallen tot honderden et banken als de correctie uiteindelijk plaatsvind. En zoals ik al aangaf..dan heb je een erg laag rendement.. en ea's met een laag rendement is niet te verkopen.. en een slechte ea draagt niet bij aan het MLM principe, want anders krijg je een ordinaire piramide spel, welke gecamoufleerd is met een ea. :laugh:

En ik ben het daarom met Gonnie helemaal eens dat de ea afgestemd dient te zijn op de balans. Als je dus als eis hebt 500 minimum, moet de ea daar ook mee overweg kunnen.

Dat hele MLM werkt perfect, heel mooi systeem. Want in principe heb je daar een ea voor nnodig met 0,01 % rendement per maand, maar welke wel 1000 tardes heeft gedaan in dezelfde maand, en dus een gigantsiche hoeveelheid spread en dus inkomsten uit je MLM netwerk genereerd. Het grote probleem is echter dat de mensen aan de onderzijde van het netwerk daar geen boodschap aan hebben, want voor hun levert het NIKS op!

En hoe krijg je ook alweer nieuwe mensen aan de onderzijde van je netwerk???
Iemand?? ja, jij daar achterin de zaal met een IQ van 52, wat zegt u?
Ohw, ja, zeg het maar Bonnie. Iets luider zodat de ander mensen het ook kunnen verstaan..

Juist! DOOR EEN GOED PRODUKT AAN TE BIEDEN MET EEN GOED RENDEMENT!!

En dan kunt u niet met een verhaal aankomen dat je met netwerken dat rendement meer dan goed gaat maken. want dan vallen we weer in herhaling, en dan kunnen we Bonnie wel weer even vragen wat haar antwoord ook al weer was. Zelfs onze huis oerang oetan Sandy had die vraag goed.

Stel ik hoor van iemand, dat ik een auto moet huren, en als ik weer andere mensen ook vraag om de auto te huren, dan verdien ik geld aan de benzine die ze verrijden.
Hoe ga ik dan mijn vrienden overtuigen ook die auto te gaan rijden, want dan verdien je geld? Niet om te zeggen dat ze ander mensen moeten aanbrengen om ook benzine te verslurpen. Dan zou hij zeggen, een auto huren? Waarom dat kost geld, wta levert mij dat op? Wat gebeurt er als ik geen mensen kan werven die die auto willen huren? Waar haal ik dan mijn inkomsten vandaan. Nee, daar doe ik niet aan mee.
Opes, probleem, op gegeven moment zullen er mensen zijn die geen nieuwe mensen kunnen werven, en dus die inkomsten niet genereren, maar wel die huur vd auto moeten betalen. En zij stoppen zelf ook, en dit heeft zijn weerslag op de gehele structuur, en van onder af aan brokkelt je gehele organisatie uit elkaar.
Weet je wanneer ik wel die auto zou gaan huren? Als er bijvoorbeeld door het rijden emt die auto inkomsten gegenereerd worden, door dat je bijvoorbeeld met reclame rondrijd, of dat er een zonnepaneel opzit en dat de energie geld oplevert. Verzin maar wat, maar die auto moet geld opleveren, zonder netwerk. En weet je wat er dan gebeurt? Dan zeg ik tegen die maat van me, he moet je luisteren, je moet die auto huren, want daar kan je geld mee verdienen op de energie en de reclame die erop zitten. En zowaar ik bouw zomaar een netwerk, en verdienen zelfs nog meer als alleen met de auto zelf....

• airborn
  • airborn's Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member
More
14 years 3 months ago #5456 by airborn
Dan weet je ook gelijk waarom deze firma in België is gezetelt...

in nederland is pyramide verboden, maar koppel je trading hier aan, dan heb je mlm!

More
14 years 3 months ago #5462 by degreve
Replied by degreve on topic Re:Trade4Profit
Beste traders,

Omdat één en ander invoegen op de forumpagina niet altijd even makkelijk blijkt te zijn heb ik enkele bewiijsstukken online gezet. U kan deze bekijken op :

www.degrevebenny.be/T4P.html

Werkt deze link niet, kopieer en plak deze dan in uw browser.

Tevens ben ik ondertussen gestart met mijn dossier voor ministerie van Economische inspectie.

AAN IEDEREEN: WEES VOORZICHTIG WANNEER U DE NAAM TRADE4PROFIT HOORT !!

Met vriendelijke groeten,
Benny De Greve

More
14 years 3 months ago #5465 by PieterdeVries
Replied by PieterdeVries on topic Re:Trade4Profit
Zeer interessant om te lezen. Als het nu 1 klant zou zijn met negatieve ervaringen, zou ik bij twijfel Trade4profit het voordeel gunnen.

Maar er zijn nu al een paar klanten, alleen al op dit forum. Allen met hetzelfde verhaal.

Een niet goed werkende EA waarvan eerst een maandrendement +20% verkondigd werd, mensen die nooit getrade hebben moeten zelf maar hun trades sluiten, margin calls binnen 2-3 weken, switchen naar een andere EA en dit alles overgoten met een MLM sausje.

Op de lange termijn lijkt mij dat dit niet goed komt. Tijd zal het leren.

• airborn
  • airborn's Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member
More
14 years 3 months ago #5468 by airborn
PieterdeVries schrijft:

Een niet goed werkende EA waarvan eerst een maandrendement +20% verkondigd werd, mensen die nooit getrade hebben moeten zelf maar hun trades sluiten, margin calls binnen 2-3 weken, switchen naar een andere EA en dit alles overgoten met een MLM sausje.

Op de lange termijn lijkt mij dat dit niet goed komt. Tijd zal het leren.[/quote]

Erger nog, men moet de trades niet sluiten, men wordt aan hun lot overgelaten met posities die dik in de min staan.
Het toepassen van een andere EA trekt die posities niet recht!

En nog denk men bij profit4all het bij het juiste eind te hebben.

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 1.508 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2024, All Rights Reserved

Forexinfo.nl

Handelen in forex en Contracts for Difference (CFD’s) is zeer speculatief en behelst een aanzienlijk risico op verlies. Dit soort handelen past niet bij alle investeerders, dus u moet er doordrongen van zijn dat u de risico’s volledig begrijpt voordat u begint met handelen. De inhoud op deze website kan veranderen en wordt enkel verstrekt met het oog op het assisteren van bezoekers bij het vinden van informatie over forex en andere financiele instrumenten en produkten. Forexinfo heeft redelijke inspanning verricht om ervoor te zorgen dat deze informatie accuraat is maar garandeert deze accuraatheid niet en accepteert ook geen enkele verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor verliezen of schade die geleden zou kunnen worden door gebruik en/of navolging van deze informatie. Alle informatie op deze website moet daarom worden gezien als 'te gebruiken op eigen risico' informatie.