Topic-icon Rijk worden met mijn intutie

• Claire1980
  • Claire1980's Avatar Topic Author
  • Junior Member
  • Junior Member
More
15 years 3 months ago #1568 by Claire1980
Replied by Claire1980 on topic Re:Rijk worden met mijn intutie
Dat was idd een andere short; als ik het gevoel krijg dat ie iets raars gaat doen, neem ik winst en open ik op een hogere instap een nieuwe positie...vooralsnog heb ik een positie open zonder target vandaag; hetgeen ik instel vanaf 15.30 lol

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
15 years 3 months ago #1569 by Jelle
Replied by Jelle on topic Re:Rijk worden met mijn intutie
Petje af Claire, inderdaad een hele mooie trade!

Toen je 3 weken geleden met een target van 1,2980 voor de euro dollar kwam leek me dat nog redelijk ver weg, alhoewel ik wel geloofde (en blijf geloven) en de langere termijn zwakte van de euro. Maar je hebt die target dus nu alweer gewoon gehaald!

Weet uit betrouwbare bron dat ook Luijckx en Rep erg blij zijn met de harde val van de euro, want die zijn begin deze week nog ingestapt...:)

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

• Claire1980
  • Claire1980's Avatar Topic Author
  • Junior Member
  • Junior Member
More
15 years 3 months ago #1571 by Claire1980
Replied by Claire1980 on topic Re:Rijk worden met mijn intutie
Zoals ik in de shoutbox al zei; ik hoop dat iedereen flink pips mee kan pakken op deze...

Mijn eigen voorspelling voor 2011 mbt de eur/usd is de volgende:

Ik denk dat de eerste maanden nog in het teken staan van forse daling van de euro; mede door de sterker wordende usd en de onzekerheid van de Europese economie.

however, Europa is niet voor niets al decennia bezig met het vormen van een eenheid, ook monetair, dus die laten de euro echt niet gaan... Als ze er achter komen dat ze echt wat moeten gaan doen, denk ik dat er dusdanige maatregelen komen dat de euro in de tweede helft van dit jaar misschien wel eens richting de 1,50 kan gaan....

More
15 years 3 months ago #1573 by Jonkie76
Replied by Jonkie76 on topic Re:Rijk worden met mijn intutie
Nou Claire, dan liggen we denk ik beiden op dezelfde lijn qua gedachten..
Want dat idee heb ik ook. Die euro laten ze niet zomaar lopen.
Onlangs is Estland zelfs toegetreden. En dat doe je niet als je geen vertrouwen hebt in de munt.

Maar net wat je zegt, Amerika is bezig met stevig herstel, wat op de korte termijn de euro flink onder druk zet.

Maar dat herstel van de euro gaat er straks ook zeker wel weer komen.

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.031 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2024, All Rights Reserved

Forexinfo.nl

Handelen in forex en Contracts for Difference (CFD’s) is zeer speculatief en behelst een aanzienlijk risico op verlies. Dit soort handelen past niet bij alle investeerders, dus u moet er doordrongen van zijn dat u de risico’s volledig begrijpt voordat u begint met handelen. De inhoud op deze website kan veranderen en wordt enkel verstrekt met het oog op het assisteren van bezoekers bij het vinden van informatie over forex en andere financiele instrumenten en produkten. Forexinfo heeft redelijke inspanning verricht om ervoor te zorgen dat deze informatie accuraat is maar garandeert deze accuraatheid niet en accepteert ook geen enkele verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor verliezen of schade die geleden zou kunnen worden door gebruik en/of navolging van deze informatie. Alle informatie op deze website moet daarom worden gezien als 'te gebruiken op eigen risico' informatie.