- Thank you received: 0
Een nieuw jaar, een nieuwe start!
- gigagonnie
-
Topic Author
- Elite Member
-
De tweede reden is dat ik fysiek wat problemen heb - de arts noemde het een "fysieke burnout". Ik word hiervoor behandeld, en veel computeren helpt zeker niet, zal ook meer tijd moeten reserveren aan ontspanning en beweging en soul searching e.d.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Jonkie76
-
- Platinum Member
-
- Jelle
-
- Administrator
-
- Thank you received: 37
Van mij ook van harte beterschap gewenst natuurlijk. Tijd reserveren voor ontspanning, beweging en soul searching is in ieder geval nooit weg, heb zelf ook wel eens zo'n periode meegemaakt en daar heb ik toen een hoop aan gehad. Ik hoop dat je er veel uit haalt.
Sterkte.
"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."
- gigagonnie
-
Topic Author
- Elite Member
-
hier even een berichtje van het front. Het gaat redelijk goed, alleen ben ik dodelijk vermoeid (ondanks 50% ziekmelding). Daarnaast ben ik aan de zijlijn nog bezig een eigen webshop op te zetten, dus van Forex komt weinig op t moment... En de trades die ik plaats (dat waren er drie in de afgelopen anderhalve week) gaan allemaal net een paar pips door mijn stop loss heen, om dan vervolgens wel de juiste kant op te gaan. Ik zet de SL al wat ruimer met het idee van stoploss hunting in mijn achterhoofd, maar dit is wel EXTREEM FRUSTREREND!!! Ik heb nu het boek Beat the Forex Dealer op mijn nachtkastje liggen, dus wie weet, kan ik over een paar weken die beats zelf uitdelen!
- Jonkie76
-
- Platinum Member
-
- Seasalt-McFish
-
- Elite Member
-
Burnout sucks, in welke vorm dan ook..
- gigagonnie
-
Topic Author
- Elite Member
-
Ga vooral lekker door allemaal, en heel veel succes!
- Jonkie76
-
- Platinum Member
-
Maar dat terzijde, je privé leven gaat voor alles, das een ding wat zeker is.
Wat ontzettend naar om te horen dat het met je vriend niet verder wil. En daarbij dat de burnout ook nog eens op je leunt.
Maar je hebt groot gelijk, probeer eerst maar de boel thuis op de rit te krijgen, en dat je zelf weer helemaal lekker in je vel zit. Dat is erg belangrijk!
Ontzettend veel sterkte gewenst!!
groet,
Jacob
ps. als je me op skype ziet en je hebt zin om van je af te praten.. just click te chat button
- Jelle
-
- Administrator
-
De beleggingsclub ligt even stil, omdat we op zoek zijn naar een betere manier van organiseren (er zit steeds teveel tijd tussen het signaal en de benodigde consensus om de positie te openen).
Misschien is meedoen met de Trader van de Week anders een optie. Eens per week een paar trades posten (je hoeft de trades niet echt te doen, het mag ook 'op papier' ) en kijken of je de anderen kunt verslaan. Gisteren toevallig net een actie gelanceerd waarbij de winnaars de aankomende 10 weken $20 kunnen winnen op eToro. ( $20 op etoro met Trader van de Week . Misschien ben je hier helemaal niet voor in, maar misschien ook juist wel.
Ik weet zeker dat ik niet alleen voor mezelf spreek als ik zeg dat de 'vissenkom' posts danig gemist worden. Maar ik snap dat je onder de huidige omstandigheden weinig zin hebt om al te actief te zijn op het forum. Ik hoop in ieder geval dat je weer terug komt als het allemaal wat beter gaat!
Bon courage, zoals de Fransen zeggen.
- Seasalt-McFish
-
- Elite Member
-
Vroeg me inderdaad al af of er iets aan de hand was, maar was zelf te intensief bezig met van alles en nog wat om dit echt in de gaten te hebben.
Wat Jonkie ook al zegt: wil je kletsen of gewoon van je afgooien, gewoon ff aangeven. Je bent altijd welkom.
Wanneer je weer op de been bent zijn er vast wel mogelijkheden om je weer op weg te helpen met het traden. Desnoods stemmen we allemaal dat jij de thread van de maand hebt en zetten we Jelle onder druk om een mooie gratis roll voor je te regelen...
Sterkte in dit alles en hopelijk toch snel weer tot ziens!
Zee
- Jelle
-
- Administrator
-
Wanneer je weer op de been bent zijn er vast wel mogelijkheden om je weer op weg te helpen met het traden. Desnoods stemmen we allemaal dat jij de thread van de maand hebt en zetten we Jelle onder druk om een mooie gratis roll voor je te regelen...
Ik weet zeker dat we wel een aantal dares for Seasalt kunnen bedenken in ruil voor een gratis Fi $50 Bankroll voor Gonnie!
- Seasalt-McFish
-
- Elite Member
-
- Jelle
-
- Administrator
-
(bijvoorbeeld: Emirson's trading systeem )
- Seasalt-McFish
-
- Elite Member
-
Heb de dronken man gepost
Schuif die poen maar naar Gonnie!
- Jelle
-
- Administrator
-
- Seasalt-McFish
-
- Elite Member
-
Denken?
Ik was al vanaf de start kansloos...
- gigagonnie
-
Topic Author
- Elite Member
-
Ik heb zowaar ook weer een klein bedrag op een forex account gestort en aangestoken door het enthousiasme van Paul en Jonkie ben ik nu zelf een systeem aan het opzetten.
Dussss... conclusie: het gaat best goed met me. Ik moet er wel voor waken niet te veel te willen doen (ahum, daar begint het al wel op te lijken), vandaar dat ik minder actief zal zijn op dit forum dan voorheen.
Heeft iemand goede ideeën hoe je een beetje eenvoudig een systeem kan backtesten? Ik zit nu alle charts door te nemen, en dat is ontzettend veel werk, dus als er eenvoudiger manier is, hoor ik dit graag! Groeten!
- Jelle
-
- Administrator
-
Leuk dat je het weer (een beetje) oppakt, kan me herinneren dat je vaak wel goede dingen te melden had. Ben natuurlijk ook nieuwsgierig naar de webshop en website die binnenkort geopend gaan worden. Tipje van de sluier?
- gigagonnie
-
Topic Author
- Elite Member
-
- Jelle
-
- Administrator
-
Enfin, als je wilt dat er een keertje iemand naar de site kijkt die zelf nooit positiekleding draagt maar wel websites ontwikkelt dan moet je het maar laten weten.